فناوری

ساعتی که ۹۹ روز شارژ نگه میدارد/ عکس

ساعتی که ۹۹ روز شارژ نگه میدارد/ عکس

تصاویر رندرشده‌ی Garmin Instinct 2X توسط وب‌سایتی آلمانی فاش شده است تا با طراحی ظاهری جدیدترین ساعت برند گارمین آشنا شویم. ماه گذشته ساعتی در دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات رؤیت شد که صفحه‌ی ۵۷ میلی‌متری داشت. احتمالاً آن ساعت، Instinct 2X بوده است.

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که احتمالاً قرار نیست با ساعتی ۵۷ میلی‌متری طرف باشیم. Instinct 2X از شارژ خورشیدی پشتیبانی خواهد کرد و از این حیث مشابه مدل Instinct 2 است. این ساعت‌ها در مقایسه‌ با سایر محصولات گارمین به شیوه‌ی بهینه‌تری از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند چون حاشیه‌ی بیشتری در اطراف نمایشگر دارند. این حاشیه میزبان پنل‌های خورشیدی است.

ساعتی که ۹۹ روز شارژ نگه میدارد/ عکس

گارمین در تلاش است صفحه‌نمایش OLED را به تعداد بیشتری از ساعت‌هایش اضافه کند اما Instinct 2X همچنان به صفحه‌نمایش تک‌رنگ MIP مجهز خواهد بود. این صفحه‌نمایش مصرف انرژی پایینی دارد و به‌صورت ۲۴ ساعته روشن است. Instinct 2X همچون ساعت Fenix 7X چراغ‌قوه‌ی کوچکی نیز دارد.

بر اساس گزارش فوربز، ساعت جدید گارمین می‌تواند ۹۹ روز بدون شارژ مجدد کار کند. این نخستین بار نیست که شارژدهی ساعت‌های سری Instinct گارمین به ۹۹ روز می‌رسد. گارمین می‌گوید مدل‌های خورشیدی ساعت Instinct 2 به شرطی که هر روز در معرض مقدار کافی از نور باشند عمر باتری «نامحدود» دارند.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا