فناوری

جدیدترین مدل «برچسب‌هوشمند» سامسونگ چه زمان عرضه می‌شود؟

جدیدترین مدل «برچسب‌هوشمند» سامسونگ چه زمان عرضه می‌شود؟

سامسونگ اوایل ۲۰۲۱ در کنار معرفی سری گلکسی S۲۱‌، از اولین تگ هوشمند خود با نام Galaxy SmartTag رونمایی کرد و حالا می‌خواهد نسل جدید این اسمارت تگ را تا اواخر سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار دهد.

تگ‌های هوشمند ظاهراً محصولات نسبتاً ساده‌ای هستند که نیازی به‌روزرسانی خاصی ندارند و شاید یکی از دلایلی که سامسونگ نیز طی دو سال نسل جدیدی از تگ‌های هوشمند خود را به بازار عرضه نکرده است، همین موضوع باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات نسل جدید اسمارت تگ‌های سامسونگ منتشر نشده است و حتی مشخص نیست نسل جدید با چه نامی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود تگ‌های هوشمند جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی از برخی جهات ارتقا پیدا کنند.

جدیدترین مدل «برچسب‌هوشمند» سامسونگ چه زمان عرضه می‌شود؟

سامسونگ اواخر سال جاری میلادی اسمارت تگ جدیدی به بازار عرضه می‌کند

به گفته منابع آگاه بازار، سامسونگ ظاهراً قصد دارد نسل جدید تگ‌های هوشمند خود را که در سال ۲۰۲۱ از اولین نسل آن‌ها رونمایی کرد، به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود این شرکت اواخر سال جاری میلادی و احتمالاً هم‌زمان با رونمایی از دو گوشی تاشوی جدید و گلکسی بادز ۳ و نیز گلکسی واچ ۶ در ماه آگوست، از اسمارت تگ جدیدش رونمایی کند.

سامسونگ ظاهراً قصد دارد نسل جدید تگ‌های هوشمند خود را قدرتمندتر از قبل به بازار عرضه کند. انتظار می‌رود نسل جدید تگ‌های هوشمند این شرکت برد بهتری داشته و از طول عمر باتری بیشتری برخوردار باشند. همچنین احتمالاً کره‌ای‌ها روی ارتقای امنیتی این تگ‌های هوشمند نیز کار کرده‌اند تا بتوانند محصولی پیشرفته‌تر از نسل قبلی عرضه کنند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این تگ‌های هوشمند جدید در دست نیست.

باید دید آیا سامسونگ با توسعه محصولی متفاوت، کاربران را هیجان‌زده می‌کند یا تگ‌های هوشمند جدید این شرکت تنها تغییراتی جزئی را تجربه خواهند کرد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا