بازی

ثبت‌نام فوق‌العاده خرید قسطی پژو پارس بدون ضامن (مدت محدود)

ثبت‌نام فوق‌العاده خرید قسطی پژو پارس بدون ضامن (مدت
محدود)

این مطلب، به معرفی کامل طرح ویژه فروش اقساطی همراه مکانیک برای خرید پژو پارس اختصاص دارد؛ طرحی که به طرفداران پژو پارس که نقدینگی کمی دارند کمک می‌کند تا صاحب آن شوند.

پژو پارس یا همان پرشیای محبوبی که با وجود عرضه چندین خودروی اقتصادی داخلی در سال‌های اخیر همچنان در خیابان‌ها و جاده‌ها حضور فعالی دارد، چند وقتی است که مرز 500 میلیون را رد کرده و برای بسیاری از طرفدارانش دست‌نیافتنی شده است. 

اگر شما هم قصد خرید پژو پارس را دارید، حتما تا انتها این مطلب را مطالعه کنید.

رتبه چهارم خودروهای محبوب داخلی را قسطی بخرید!

بر اساس گزارش سال 1401 همراه مکانیک که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های خریدوفروش خودرو و بزرگ‌ترین نمایشگاه خرید خودروهای کارشناسی شده در کشور است، پژو پارس یکی از خودروهای داخلی بسیار محبوب است. این سدان محبوب توانسته سهمی 7 درصدی از کلیه خودروهای داخلی فروخته شده در نمایشگاه همراه مکانیک را کسب کند و در رتبه چهارم قرار بگیرد. رتبه نخست این لیست، متعلق به کوییک با سهم 17 درصدی است.

با وجود ثابت ماندن طراحی این خودرو برای سال‌های متمادی، هنوز که هنوز است قدرت موتور، گشتاور، شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت به‌صرفه نسخه دنده‌ای آن با بسیاری از خودروهای داخلی جدیدتر مثل شاهین، 207 و … برابری می‌کند و از بعضی هم سر است. همین موضوع در کنار تصور عموم مردم در مورد شیک‌بودن این ماشین، باعث شده که پژو پارس همچنان رتبه بالایی در لیست احتمالی خریداران خودروهای داخلی داشته باشد.

اگر پیگیر اخبار اقتصادی و بازار خودرو باشید، احتمالاً می‌دانید که قیمت خودروهای داخلی در سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشت و شیب آن اصلاً با شیب افزایش درآمد اکثر مردم هماهنگ نبود. همین اتفاق باعث شد که خرید پژو پارس برای برخی تبدیل به آرزو شود. همراه مکانیک برای خرید قسطی این خودروی قدرتمند و محبوب، شرایط ویژه‌ای را گذاشته که مدت آن محدود (فقط تا 31 تیرماه 1402) است و در بخش بعدی با این شرایط بیشتر آشنا می‌شوید.

طرح اقساطی ویژه همراه مکانیک 5 برگ برنده دارد

طرح ویژه فروش قسطی پژو پارس همراه مکانیک، 5 مزیت برجسته دارد که طرح‌های دیگر ندارند:

  1. پیش‌پرداخت موردنیاز آن 40 درصد مبلغ خودرو است؛ آن هم درحالی‌که تمامی طرح‌های لیزینگ خودرو پیش‌پرداخت حداقل 50 درصدی را طلب می‌کنند. با توجه به محدوده قیمتی اکثر مدل‌های صفر پژو پارس که در حال حاضر از 520 تا 640 میلیون تومان متغیر است، این اختلاف 10 درصدی مبلغ قابل‌توجهی می‌شود.
  2. نیاز به ضامن ندارد.
  3. می‌توانید با کمک آن خودروی کارکرده هم بخرید؛ آن هم خودروی کارکرده‌ای که کارشناسی شده و برای کارشناسی آن ضمانت هم دریافت می‌کنید.
  4. خودرو را در کمتر از 48 ساعت تحویل می‌گیرید و شش‌دانگ آن مال خودتان است؛ یعنی برخلاف بیشتر طرح‌های لیزینگ مجبور نیستید تا پایان مهلت اقساط فقط مالک 3 یا 2 دانگ ماشین باشید.
  5. بین زمان واریز پیش‌پرداخت و شروع اقساط، یک تنفس 2 تا ۳ماهه دارید و قرار نیست از همان ابتدای کار اقساط به شما فشار بیاورند.

علاوه بر مزایای بالا، نگاهی هم به سایر مزایای خرید قسطی پژو پارس بیندازید تا در تصمیمتان مصمم‌تر شوید:

  • امکان انتخاب دوره بازپرداخت اقساط بین 6 تا 36 ماه
  • سرعت بالای اعتبارسنجی وام و درگیر نشدن شما در مراحل اداری آن
  • همراهی کارشناسان همراه مکانیک از ثبت سند تا تعویض پلاک
  • خرید قسطی از همراه مکانیک با اعتبار ۱۰ساله در حوزه خریدوفروش خودرو و همکاری با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ خودرو که مجوز آن‌ها از سایت بانک مرکزی قابل استعلام است.

علاوه‌بر همه این مزایا، باید به این نکته هم توجه کنید که قیمت فعلی پژو پارس نسبت به ابتدای سال کمی پایین‌تر آمده و امکان دارد در آینده نزدیک مجدداً مثل سال قبل بالا برود.

ثبت‌نام فوق‌العاده خرید قسطی پژو پارس بدون ضامن (مدت
محدود)

خرید پژو پارس با کمک طرح قسطی ویژه همراه مکانیک چه شرایطی دارد؟

مهم‌ترین شرایط طرح قسطی جدید همراه مکانیک این است که مدل خودرو نباید از 97 قدیمی‌تر باشد و قیمت آن هم نباید بالای 800 میلیون تومان برود. برای اطلاع از میزان پیش‌پرداخت موردنیاز برای خرید قسطی پژو پارس در بازه‌های  24 و ۳۶ماهه هم می‌توانید به جدول زیر مراجعه کنید که برای پژو پارس ELX موتور جدید تنظیم شده است:

نام خودرو

قیمت فعلی

(تومان)

مدت

بازپرداخت

پیش‌پرداخت طرح ویژه همراه مکانیک

(تومان)

پیش‌پرداخت

سایر طرح‌های لیزینگی (تومان)

اختلاف قیمت

(تومان)

پژو پارس ELX

با موتور جدید

مدل 1402

580.000.000

24

326.000.000

368.000.000

42.000.000

36

343.000.000

382.000.000

39.000.000

 

مدارک موردنیاز برای شرکت در طرح فوق‌العاده فروش قسطی پژو پارس چیست؟

برای خرید قسطی پژو پارس از همراه مکانیک با شرایط ویژه و بدون ضامن، باید مدارک زیر را ارائه کنید:

  • مدارک شناسایی مثل شناسنامه و کارت ملی
  • دسته‌چک صیادی
  • جواز کسب یا فیش حقوقی
  • گردش شش‌ماهه حساب
  • اجاره‌نامه یا سند محل سکونت

اگر مدارک بالا را دارید، می‌توانید وارد لینک زیر شوید، خودروی موردنظرتان را انتخاب کنید و از طریق گزینه خرید اقساطی هر آگهی، در طرح ویژه فروش اقساطی خودرو همراه مکانیک شرکت کنید:

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا