اینترنت

عضو کمیسیون مشترک: بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول شد

عضو کمیسیون مشترک: بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول شد

عضو کمیسیون مشترک اعلام کرد جلسات این کمیسیون تا پایان سال دیگر تشکیل نشده و بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول خواهد شد. این در حالی است که جلسه امروز کمیسیون مشترک به علت شیوع کرونا در مجلس تعطیل شد.

«غلامرضا نوری» نماینده مجلس و عضو کمیسیون بررسی طرح صیانت در گفتگو با فارس از لغو جلسات امروز صبح و فردا عصر این کمیسیون خبر داد.

او با بیان اینکه مجلس دیگر وارد بررسی بودجه می‌شود از عدم برگزاری جلسات کمیسیون مشترک تا پایان سال خبر داد:

«بررسی بودجه تا پایان سال طول خواهد کشید. با توجه به شیفت کاری فشرده مجلس برای بررسی بودجه، دیگر وقتی برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نمی‌ماند و به طور کل جلسات کمیسیون‌ها قبل از سال دیگر تشکیل نمی‌شود. به این ترتیب برگزاری جلسات کمیسیون بررسی طرح صیانت هم به سال جدید موکول خواهد شد.»

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نیز صبح امروز اعلام کرد با توجه به افزایش شیوع کرونا، آغاز موج‌ جدید و ابتلای تعدادی از نمایندگان به این بیماری به جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلسات تمامی کمیسیون‌های مجلس به جز تلفیق در هفته جاری تعطیل شده است.

این سخنان نوری در حالی مطرح می‌شود که وی اواسط دی ماه این پیش بینی کرده بود جلسات کمیسیون مشترک با توجه به درگیری نمایندگان برای بررسی بودجه به سال آینده موکول شود.

گفتنی است چهاردمین جلسه رسمی کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت قرار بود از امروز از سر گرفته شود که به علت شیوع کرونا و ابتلای بیش از 30 نماینده مجلس به این بیماری، تمامی جلسات کمیسیون‌های مجلس لغو شده است. قرار بود در جلسه امروز اعضای این کمیسیون به بررسی طرح جدید با نام «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» بپردازند.

جلسه پیشین این کمیسیون هفته گذشته پشت درهای بسته برگزار شد و بنابر اعلام یکی از اعضا، برای برگزاری جلسه اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده و اکثریت موافقان در آن حضور داشتند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا