بازی

بازه زمانی عرضه وارزون موبایل مشخص شد

بازه زمانی عرضه وارزون موبایل مشخص شد

مدیرعامل شرکت اکتیویژن بلیزارد بازه کلی زمان عرضه بازی Call of Duty Warzone Mobile را اعلام کرده است.

دادگاه مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC) همچنان ادامه دارد. این سازمان قصد دارد ادغام پیشنهادی ردموندی‌ها با اکتیویژن بلیزارد به مبلغ ۶۹ میلیارد دلار را بلاک کند. در جدیدترین اخبار منتشرشده از این دادگاه، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد بازه‌ی زمانی عرضه کالاف دیوتی وارزون موبایل را اعلام کرده است.

به ادعای بابی کوتیک، بازی Call of Duty Warzone Mobile در پاییز سال میلادی ۲۰۲۳ برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. کال آو دیوتی وارزون موبایل در سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود و توسط اکتیویژن شانگهای، بیناکس، دیجیتال لجندز و استودیو سالید استیت توسعه می‌یابد.

اکتیویژن درباره این بازی گفته است: «با بهره بردن از فناوری یکپارچه جدید در Modern Warfare 2، وارزون ۲ و وارزون موبایل، بازیکنان می‌توانند بسیاری از ویژگی‌های اجتماعی مثل دوستان و چنل چت را به اشتراک بگذارند. قابلیت cross-progression باعث وجود بتل پس مشترک و دیگر موارد برای یک تجربه یکپارچه کالاف دیوتی می‌شود».

سربازان در حال پرش در بازی Call of Duty Warzone Mobile

قبلا هم انتظار می‌رفت این بازی رایگان در سال ۲۰۲۳ برای اندروید و iOS عرضه شود و اکنون یک بازه‌ی زمانی دقیق‌تر برای انتشار آن اعلام شده است. غیر از حالت بتل رویال ۱۲۰ نفره، وارزون موبایل شامل حالت‌های چندنفره مثل Domination و تیم دث‌مچ خواهد بود که به‌عنوان روش‌های مضاعف برای لول آپ اسلحه بازیکنان در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت انتظار دارد بازی Call of Duty Mobile با گذشت زمان جای خود را به وارزون موبایل بدهد. کالاف دیوتی موبایل توسط استودیو Timi شرکت تنسنت توسعه یافته بود. این بازی در اکتبر ۲۰۱۹ انتشار یافت و تا می ۲۰۲۲ بیش‌از ۶۵۰ میلیون بار دانلود شد.

پس از ادعای مایکروسافت که از طرف خود گفت ممکن است Call of Duty Mobile بعد از انتشار وارزون موبایل حذف شود، اکتیویژن خبر داد که برای مدتی طولانی با انتشار به‌روزرسانی‌های بزرگ از این بازی پشتیبانی خواهد کرد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا