فناوری

BYD از اتوبوس مدرسه برقی جدید خود رونمایی کرد

BYD از اتوبوس مدرسه برقی جدید خود رونمایی کرد

مجله خبری بیکینگ – شرکت BYD، اتوبوس مدرسه برقی منحصر به فرد خود را معرفی کرد. این اتوبوس برقی می‌تواند ۳۰ دانش‌آموز را با برد حدود ۲۲۵ کیلومتر (۱۴۰ مایل) جابه‌جا کند.

به گزارش گیزموچینا، نکته قابل توجه این وسیله نقلیه، صفر بودن آلایندگی آن است. همچنین کاهش قابل توجه هزینه نگهداری و سوخت آن نیز برای مدارس بسیار مهم خواهد بود. در سال ۲۰۲۱، شرکت BYD با تولید بیش از ۳۲۰ هزار دستگاه در چین، دومین تولید کننده بزرگ خودرو‌های BEVs بود.

گفته می‌شود این شرکت به همکاری با سایر بازیگران در ادغام فناوری‌های V۲G در ناوگان تجاری وسایل نقلیه برقی، برای تطبیق پذیری بیشتر ادامه می‌دهد.

اتوبوس مدرسه برقی BYD

در حالی که اتوبوس‌های نوع D ظرفیت حمل بیشتری دارند، اتوبوس‌های الکتریکی جدید نوع A شرکت BYD کوچک‌تر هستند و حمل و نقل ایمنی را ارائه خواهند داد.

با توجه به بیانیه مطبوعاتی BYD، اکنون می‌دانیم که اتوبوس‌های جدید این شرکت در اندازه‌های ۲۲.۹ فوت، ۲۴.۵ فوت و ۲۶.۷ فوت عرضه می‌شوند. انرژی این اتوبوس‌ها توسط یک باتری فسفات آهن لیتیوم (LFP) تامین می‌شود که می‌تواند از طریق منبع تغذیه DC یا تک فاز AC، شارژ شود.

با این حال، BYD هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت اتوبوس‌های جدید نوع A و همچنین تاریخ عرضه این خودرو‌ها را اعلام نکرده است.


بیشتر بخوانید

  • تعداد فروش خودرو‌های تسلا در سال ۲۰۲۱ فاش شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا