بازی

عقب افتادن پخش سریال Echo تا دیگر آثار آینده تلویزیونی دنیای سینمایی مارول

عقب افتادن پخش سریال Echo تا دیگر آثار آینده تلویزیونی دنیای
سینمایی مارول

ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران باعث ایجاد تغییراتی در برنامه سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول از جمله سریال Echo شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییراتی در برنامه پخش سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول ایجاد شده است. مشخص شد که سریال Echo دیگر قرار نیست در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. تمامی قسمت‌های سریال اکو قرار بود در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) روی دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار بگیرد، اما پخش این سریال حالا تا ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن ۱۴۰۲) عقب افتاده و زمان دقیق‌تری فعلا اعلام نشده است.

تام هیدلستون در نقش لوکی و اوون ویلسون در نقش موبیوس در حال خوردن پای در TVA در فصل دوم سریال Loki

این تغییرات پس از ادامه اعتصاب نویسندگان و بازیگران رخ می‌دهد که استودیو تصمیم گرفته است تا برای حفظ محتوای خود برنامه پخش آثار آینده را تغییر دهد. بااین‌حال پخش فصل دوم سریال Loki همچنان قرار است طبق برنامه از تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) از شبکه دیزنی پلاس آغاز شود و تغییری در این برنامه ایجاد نخواهد شد. سریال لوکی همچنان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول روی دیزنی پلاس محسوب می‌شود که اولین تریلر آن رکورد پر بیننده‌ترین سریال اول یک سریال این شبکه را هم در اختیار دارد.

فصل دوم انیمیشن ?What If هم قرار است در ماه دسامبر (آذر یا دی) و نزدیک به روز کریسمس از Disney Plus پخش شود، اما این سریال انیمیشنی قرار نیست دارای تم کریسمسی باشد و تنها برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است. انیمیشن X-Men ’97 هم که قرار بود در پاییز ۲۰۲۳ پخش شود، اکنون برای پخش در اوایل سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است. منابع نزدیکی که موفق به تماشا این انیمیشن شده‌اند، می‌گویند که سریال X-Men ’97 مشابه و مثل یک نامه عاشقانه به سری اصلی این سریال انیمیشنی است.

پوستر نسخه شیطانی دکتر استرنج در قسمت چهارم سریال What If

فصل دوم انیمیشن ایکس من جدید نیز در دست ساخت است. سریال آگاتا که اسپین‌آف سریال WandaVision است، هم برای پخش در زمستان ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود و حالا پخش این سریال تا اوایل پاییز ۲۰۲۴ عقب افتاده است. سریال آگاتا در ابتدا قرار بود Agatha: House of Harkness نام داشته باشد و سپس نام آن به Agatha: Coven of Chaos تغییر کرد و اکنون دوباره نام آن تغییر پیدا کرده است و این سریال قرار است Agatha: Darkhold Diaries نام داشته باشد.

سریال Ironheart که تمرکز آن روی ریری ویلیامز است، هم قرار بود پاییز امسال پخش شود، اما اکنون از برنامه پخش خارج شده است. فیلم‌برداری سریال آیرون هارت به پایان رسیده، اما تکمیل سریال به‌خاطر ادامه اعتصاب با مشکلات و تأخیر مواجه شده است. سریال Daredevil: Born Again نیز قرار بود در بهار ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود که فیلم‌برداری آن در میانه تولید به‌خاطر اعتصاب متوقف شده و سریال Wonder Man هم سرنوشتی مشابه داشته است. تاریخی برای پخش این ۳ سریال فعلا در نظر گرفته نشده است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا