تکنولوژی

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ احتمالا با بدنه تیتانیومی و یاقوت کبود از راه می‌رسد

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ احتمالا با بدنه تیتانیومی و یاقوت کبود از راه می‌رسد

بنابر گفته‌های یکی از منابع دنیای فناوری، سامسونگ برنامه‌های ویژه‌ای برای نسل بعدی ساعت هوشمندش دارد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند امسال از گلکسی واچ 5 پرو رونمایی کنند که بجای بدنه آلومینیومی مرسوم، از بدنه تیتانیومی بهره می‌برد و نمایشگرش توسط یاقوت کبود محافظت می‌شود.

با استناد به گفته اکانت توییتری UniverseIce، سامسونگ قصد دارد در این ساعت هوشمند بدنه تیتانیومی را جایگزین بدنه آلومینیومی گلکسی واچ 4 و بدنه فولادی گلکسی واچ 4 کلاسیک کند. امری که می‌تواند مقاومت آن را افزایش دهد، اما منجر به بالا رفتن قیمت این محصول هم می‌شود.

این منبع همچنین اضافه کرده که سامسونگ شیشه این محصول را از جنس یاقوت کبود خواهد ساخت که نسبت به Gorilla Glass DX استفاده شده در نسل پیشین از مقاومت بیشتری در برابر خش و ضربه برخوردار است.

Ice Universe همچنین در خصوص طراحی این محصول عقیده دارد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ حاشیه نازک‌تری نخواهد داشت و در عوض حاشیه آن حتی کمی بزرگ‌تر هم خواهد بود. البته هنوز احتمال استفاده از حاشیه دارای قابلیت چرخش گلکسی واچ 4 کلاسیک منتفی نشده است.

جزئیات تازه از گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ

ویژگی‌های احتمالی گلکسی واچ 5 پرو

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره نسخه پرو نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ هستیم. در گذشته هم منابع دیگر به توسعه چنین محصولی اشاره کرده بودند و به نظر می‌رسد هرچه به زمان معرفی‌اش نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن افشا می‌شود.

طبق اسم رمزهای ثبت شده توسط سامسونگ به نظر می‌رسد سه مدل ساعت هوشمند در راه هستند، این سه اسم رمز مذکور Heart-S و Heart-L به همراه Heart-Pro را شامل می‌شوند و در حال حاضر فرض بر این است که دو مدل نخست به گلکسی واچ 5 معمولی اشاره دارند، با این تفاوت که مدل S کوچک‌تر از مدل L است.

بنابراین مدل Heart-Pro احتمالا با نام گلکسی واچ 5 پرو یا اولترا روانه بازار خواهد شد تا ساعت‌های هوشمند سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی S یکدست شوند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا