تکنولوژی

گلکسی زد فولد 4 به بهترین دوربین تله‌فوتو سامسونگ با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز می‌شود

گلکسی زد فولد 4 به بهترین دوربین تله‌فوتو سامسونگ با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز می‌شود

اگرچه چند ماه تا معرفی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ باقی مانده، اما اطلاعات زیادی از این محصولات داریم و حالا هم مشخصات دوربین گلکسی Z Fold 4 افشا شده است.

به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice universe، گوشی گلکسی زد فولد 4 به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود که یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همینطور یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفتنی است که دوربین اصلی و فوق عریض مشابه موارد استفاده شده در مدل‌های گلکسی S22 و S22 پلاس هستند. اما دوربین سوم وضوح بالاتری نسبت به دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی گلکسی S22 دارد.

طبق ادعای Ice universe، دوربین تله‌فوتوی گلکسی زد فولد 4 بهترین دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری در میان تمام گوشی‌های سامسونگ خواهد بود. اگر اطلاعات افشا شده صحت داشته باشند، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ با اینکه سبک‌تر و باریک‌تر خواهد بود، اما از ساختار دوربین بسیار خوبی بهره می‌برد.

گلکسی زد فولد 4 به بهترین دوربین تله‌فوتو سامسونگ با زوم اپتیکال 3 برابر مجهز می‌شود
گلکسی زد فولد 3

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 4

بنابر اخبار و شایعات، نمایشگر بیرونی این گوشی تاشوی سامسونگ 6.2 اینچی و نمایشگر داخلی آن 7.6 اینچی خواهد بود و پس از باز شدن، ابعادی برابر با 158.2 در 128.1 در 6.4 میلی‌متر دارد.

لازم به ذکر است که نمایشگرهای اولد این گوشی رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت و به احتمال زیاد مانند نسل کنونی، زیر صفحه نمایش درونی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

از میان دیگر ویژگی‌های مورد انتظار نسل بعدی گلکسی زد فولد به مواردی مثل بدنه فلزی، حسگر اثر انگشت روی فریم، بلندگوهای استریو در بالا و پایین گوشی به همراه درگاه USB Type-C اشاره کرد.

در پایان باید اشاره کرد که احتمالا گوشی تاشو آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و یک باتری 4400 میلی‌آمپری مجهز می‌شود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا