اینترنت

سامسونگ گلکسی A23 با سنسور دوربین جدید 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی A23 با سنسور دوربین جدید 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارشات شرکت سامسونگ در صدد سفارش یک سنسور 50 مگاپیکسلی جدید به کمپانی SK Hynix جهت استفاده در اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه گلکسی A23 5G است.

atramart mobile

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این هندست در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که هندست سال گذشته موسوم به گلکسی A22 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

همچنین برای یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی A22 با برچسب قیمتی کمتر از 250 دلاری خود موفق به ثبت رکورد فروش چند میلیون دستگاهی در جهان شد. این هندست مجهز به یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، سیستم دوربین چهارگانه و باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژدهی چند روزه است.

avang neterbit mobile

از سوی دیگر غول کره‌ای اسمارت‌فون گلکسی A22 5G را نیز به بازار عرضه کرد. این گجت از مشخصات سخت‌افزاری بهتری برخوردار بوده و مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی با رزولوشن 1080p، تراشه با عملکرد سریع‌تر، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگرهای 48، 5 و 2 مگاپیکسلی و برچسب قیمتی بسیار گران‌تر در محدوده 300 دلاری است؛ در حالی‌که گلکسی A22 4G مجهز به پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل سنسورهای 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی A23 با سنسور دوربین جدید 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

مشخصات دوربین گلکسی A23 و زمان عرضه این هندست

بر اساس پیش‌بینی‌ها ورژن‌ 4G سامسونگ گلکسی A23 تا ماه‌های آوریل 2022 عرضه شده و مدل 5G این هندست نیز پس از ماه جولای 2022 روانه بازار خواهد شد. منابع صنعتی ادعا می‌کنند که گلکسی A23 در 2 ورژن 4G و 5G با فهرست مشخصات متفاوت روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ امیدوار است که اسمارت‌فون گلکسی A23 4G طی دوره 3 ماهه جاری روانه بازار شده و رکورد فروش 17.1 میلیون دستگاهی را به نام خود ثبت نماید. در ادامه 12.6 میلیون دستگاه اسمارت‌فون گلکسی A23 5G نیز در 6 ماهه دوم سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. اسمارت‌فون گلکسی A22 5G نیز در ماه جولای سال گذشته در دسترس مشتریان قرار گرفت.

اکنون نخستین بار نیست که خبر عرضه مدل جانشین گلکسی A22 با سیستم دوربین پیشرفته‌تر منتشر می‌شود. آخرین خبر منتشر شده توسط وبسایت The Elec در رابطه با گوشی گلکسی A23، شایعه پیش‌تر مطرح شده طی ماه نوامبر را مورد تائید قرار داده است. همچنین این گزارش می‌افزاید که سامسونگ سفارش خرید یک دوربین 50 ماپیکسلی جدید برای گلکسی A23 را به کمپانی SK Hynix ارائه نموده است. این دوربین مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال بوده و عرضه آن در رده قیمتی گلکسی A23 پدیده‌ای نادر است. در حال حاضر یکی از حسگرهای موجود در اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 توسط کمپانی SK Hynix تولید شده است.

فهرست مشخصات احتمالی سیستم دوربین در اسمارت‌فون گلکسی A23 بدین شرح است:

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عریض با سنسور SK Hynix و مجهز به قابلیت OIS
  • دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی
  • ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی
  • حسگر تشخیص عمق/ بوکه 2 مگاپیکسلی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا