تکنولوژی

آنر Play 30 5G با طراحی شبیه به آیفون 13 معرفی شد

آنر Play 30 5G با طراحی شبیه به آیفون 13 معرفی شد

آنر اکنون عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین را با خود یدک می‌کشد. جدیدترین گوشی هوشمند جدید این کمپانی، آنر Play 30 5G نام دارد. این گوشی طراحی شبیه به آیفون 13 داشته و با مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون 480 پلاس و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی از راه می‌رسد.

آنر چندی پیش از دو گوشی Play 6T و Play 6T Pro خود با تراشه مدیاتک و پشتیبانی از اتصال به شبکه 5G رونمایی کرد. این بار نیز چینی‌ها یک گوشی دیگر از سری Play را معرفی کرده‌اند. این دستگاه آنر Play 30 است.

مشخصات فنی و ویژگی‌های آنر Play 30 5G

آنر Play 30

شاید مهم‌ترین مختصه مربوط به Honor Play 30 5G، طراحی آن باشد که کم و بیش به iPhone 13 شباهت دارد. در قاب پشتی این گوشی از یک ماژول دوربین مربعی شکل استفاده شده که چینش اجزای داخل آن شباهت بی‌بدیلی به آیفون 13 دارد.

گذشته از این‌ها، آنر Play 30 5G یک گوشی پرچمدار و حتی میان‌رده نیست؛ بلکه یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD است. آنر اعلام نکرده که این نمایشگر از نرخ رفرش بالا نیز بهره می‌برد یا خیر.

قلب تپنده آنر پلی 30 تراشه اسنپدراگون 480 پلاس است. این تراشه که از قابلیت اتصال به شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند، 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. خوشبختانه قابلیت استفاده از کارت حافظه MicroSD در این گوشی فراهم شده است.

آنر Play 30
نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD
چیپست اسنپدراگون 480 پلاس 5G
حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی
حافظه داخلی 128 گیگابایتی
دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
باتری و شارژر 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژر 10 واتی
رنگ‌بندی طلایی، آبی، مشکی و سفید
قیمت پایه نامعلوم

آنر پلی 30 به دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی دستگاه درون ناچ قطره‌ای شکل آن جا خوش کرده و خبری از حسگر تشخیص اثر انگشت هم نیست. جک هدفون و درگاه Type-C نیز در آنر پلی 30 حضور دارند.

باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی عهده‌دار تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه اقتصادی جدید آنر است. شاید برایتان عجیب باشد اما این دستگاه تنها از فناوری شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین پروسه شارژ شدن آن طولانی خواهد بود.

جزئیات قیمت‌گذاری Honor Play 30 5G هنوز اعلام نشده اما انتظار داریم که این دستگاه برچسب قیمتی در حدود 150 دلار یا کم‌تر را با خود یدک بکشد. چینی‌ها هنوز برنامه‌ای برای عرضه جهانی این دستگاه ندارند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا