بازی

اشاره استودیو Toys For Bob به توسعه یک بازی تازه

اشاره استودیو Toys For Bob به توسعه یک بازی تازه

استودیو Toys For Bob احتمالا بیشتر برای توسعه‌ی آثار جذابی نظیر بازی Spyro: Reignited Trilogy و بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time شناخته می‌شود. این توسعه‌دهنده چند سال پس از خریداری توسط شرکت اکتیویژن بلیزارد به یک تیم پشتیبانی تمام وقت برای Call of Duty Warzone تبدیل شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا اوضاع تغییر کرده است و این استودیو به توسعه‌ی بازی جدیدی اشاره دارد.

تیم بازی‌سازی مورد بحث اخیرا با انتشار یک توئیت تازه نشان داد که تاکنون ۱۷ بازی را در دسترس بازیکن‌ها قرار داده است و روی یک بازی مبهم کار می‌کند. هنوز معلوم نیست که طرفدارها باید انتظار چه اثری را داشته باشند، اما کار این توسعه‌دهنده روی اثری غیر از کال آو دیوتی قطعا باعث خوشنودی گیمرهایی می‌شود که از ریمستر کرش بندیکوت و دنباله‌ی آن لذت بردند. احتمالا باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بازی در آینده‌ی نه‌چندان دور باشیم.

اشاره استودیو Toys For Bob به توسعه یک بازی مبهم

در ماه دسامبر به توسعه‌ی بازی جدیدی توسط استودیو تویز فور باب اشاره شده بود که به سری Call Of Duty مرتبط نیست؛ بنابراین امیدواریم که این بازی مبهم همان پروژه باشد. زمان زیادی نیز به برگزاری افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام تحت عنوان Gamescom Opening Night Live باقی نمانده است. این رویداد مکان مناسبی برای رونمایی از هر ویدیوگیم تازه‌ای است که استودیو Toys For Bob روی آن کار می‌کند. امیدواریم به‌زودی اخبار بیشتری از آن‌ها بشنویم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا