فناوری

اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم «های فای»

اسپاتیفای همچنان در حال کار روی استریم «های فای»

مجله خبری بیکینگ – اسپاتیفای برای اولین بار در فوریه سال گذشته برنامه‌های خود را برای راه اندازی یک ورژن جدید اعلام کرد و گفت که تا پایان سال ۲۰۲۱ آن را راه اندازی خواهد شد. «اسپاتیفای‌ های فای» نام این ورژن جدید برای شنیدن موسیقی‌های روز دنیا با بهترین کیفیت ممکن است.

به گزارش engadget، کاربران در وبسایت اصلی این اپلیکیشن، ابراز نارضایتی خود از ناتوانی این شرکت در اجرای وعده رونمایی از  اسپاتیفای «های فای» ابراز کردند. این وبسایت در پاسخ به نارضایتی‌ها قول داده که در صورت امکان به کاربران به‌ روز رسانی جدیدی را ارائه کند.

اسپاتیفای که وعده به اشتراک گذاری این ورژن را تا قبل از سال ۲۰۲۱ داده بود، توضیح داد: “می‌دانیم که صدای با کیفیت های فای دغدغه کاربران ما است و خوشحالیم که قرار است این ورژن را به کاربران پریمیوم ارائه دهیم؛ اما هنوز جزئیات زمان بندی برای به اشتراک گذاشتن نداریم”.

اسپاتیفای

واضح است که کاربران اسپاتیفای از سکوت این شرکت در راه اندازی ورژن های فای ناامید شده اند. این موضوع همچنین با افزودن پشتیبانی صوتی فضایی و Lossless توسط اپل موزیک در سال گذشته، نارضایتی کاربران را افزایش داده است. اسپاتیفای همچنین در ابتدای معرفی این ورژن گفته بود که‌ های فای یک هزینه اضافی برای کاربران پریمیوم خواهد داشت، اما ممکن است زمانی که اپل این ویژگی را به صورت رایگان اضافه کند مجبور به تغییر برنامه‌های خود شود.

گفتنی است که طبق گزارش ها، اپل با تقویت بیشتر اکوسیستم خود ایرپاد پرو ۲ جدیدی را در اواخر امسال عرضه خواهد کرد که از پخش بی سیم Lossless پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این قابلیتی است که اسپاتیفای نمی‌تواند با آن رقابت کند، زیرا بخش سخت افزاری آن را ندارد.


بیشتربخوانید

  • کاربران نسخه پرمیوم اسپاتیفای به ۱۰۰ میلیون رسید

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا