تکنولوژی

پیش سفارش سری گلکسی S22 سامسونگ آغاز شد

پیش سفارش سری گلکسی S22 سامسونگ آغاز شد

سامسونگ رسماً تائید کرده است که سری گلکسی S22 در بهمن ماه (فوریه) معرفی خواهد شد و حالا پیش‌سفارش آن‌ها را در وب‌سایت خودش قرار داده است. البته قیمت این گوشی‌ها هنوز مشخص نیست و پیش‌سفارش آن‌ها صرفا مشخص خواهد کرد که چه کسانی جزو اولین خریداران آن‌ها خواهند بود.

سری گلکسی S22 سامسونگ به احتمال زیاد شامل سه مدل گلکسی S22 استاندارد، S22 پلاس و S22 اولترا خواهد بود که انتطار می‌رود مدل اولترا کمی متفاوت از دو مدل دیگر باشد و از یک نمایشگر انحنادار اولد با روشنایی ۱۲۰۰ نیت بهره برد که این روشنایی قابل افزایش تا ۱۷۵۰ نیت نیز خواهد بود. مدل اولترا همچنین از یک سیستم دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد که این حسگر احتمالا از نوع HM3 سامسونگ با سایز ۱/۱.۳۳ اینچ و لرزشگیر اپتیکی خواهد بود.

گلکسی S22

کار پردازش هر سه مدل گلکسی S22 سامسونگ را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برعهده خواهد داشت، اما نسخه اروپایی آن‌ها مجهز به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود. برخی شایعات نیز ادعا کرده‌اند که سامسونگ برای این سه مدل تا ۱ ترابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ گلکسی A53 تاییدیه TENNA را دریافت کرد
  • سری گلکسی تب S8 سامسونگ در وب سایت آمازون ایتالیا ظاهر شد + مشخصات کامل

البته گمانه‌زنی‌هایی درباره قیمت این گوشی‌ها وجود دارد و رونالد گاندت (Roland Quandt)، افشاگر مطرح، گفته است که قیمت نسخه‌های ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی گلکسی S22 به‌ترتیب ۸۴۹ و ۸۹ یورو و قیمت‌ نسخه‌های مشابه گلکسی S22 پلاس به‌ترتیب ۱۰۴۹ و ۱۰۹۹ یورو خواهد بود. مدل اولترا نیز ظاهرا در سه نسخه ۸/۱۲۸، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد که به‌ترتیب ۱۲۴۹، ۱۳۴۹ و ۱۴۴۹ یورو قیمت خواهند داشت.

این قیمت‌ها هنور به‌طور رسمی تائید نشده‌اند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اخبار دیگری درباره سری گلکسی S22 سامسونگ به بیرون درز پیدا می‌کند.

منبع: Gizchina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا