تکنولوژی

زمان معرفی پیکسل 6a گوگل مشخص شد

زمان معرفی پیکسل 6a گوگل مشخص شد

گوگل قرار است به‌زودی از گوشی اقتصادی پیکسل 6a رونمایی کند و حالا تاریخ احتمالی معرفی این گوشی فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که Max Jambor افشاگر مطرح حوزه تکنولوژی منتشر کرده است پیکسل 6a در ماه می امسال رونمایی خواهد شد. همانطور که می‌دانید گگل معمولا در این ماه رویداد Google I/O خود را برگزار می‌کند و بنابراین می‌توان حدس زد که پیکسل 6a نیز در همین رویداد معرفی بشود. آخرین باری که گوگل در رویداد Google I/O گوشی‌های هوشمند خودش را معرفی کرده است به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد که گوشی‌های پیکسل 3a و 3a XL را رونمایی کرد.

زمان معرفی پیکسل 6a گوگل مشخص شد

مطالب مرتبط:

  • هدست واقعیت افزوده گوگل در سال ۲۰۲۴ از راه می رسد
  • تاریخ عرضه ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ فاش شد

گوشی پیکسل 6a از نظر ظاهری شبیه به پیکسل ۶ است، اما از نظر سخت‌افزاری پایین‌تر از آن است و برای مشتریان کم‌درآمد عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اطلاعاتی در این زمینه فاش می‌شود.

مشخصات احتمالی پیکسل 6a

طبق اطلاعات امروز، پیکسل 6a مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی مسطح اولد با سوراخ هول پانچ مرکزی خواهد بود و مثل پیکسل ۶ از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ برای دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. کار پردازش این گوشی میان رده را تراشه تنسور گوگل یا اسنپدراگون 778G در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت. ضمنا به مشخصات دیگری مانند پورت USB Type-C و سنسور اثرانگشت زیرنمایشگر نیز می‌توان اشاره کرد.

منبع: Ms Power User

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا