کاربران گلکسی S25 اولترا در ایران تا پایان نوروز ۱۴۰۴ میتوانند گارانتی +Care را فعال کنند

کاربران گلکسی S25 اولترا در ایران تا پایان نوروز ۱۴۰۴ میتوانند گارانتی +Care را فعال کنند
سامسونگ میگوید کاربرانی که گوشی پرچمدار گلکسی S25 اولترا را در طرح پیشفروش آن خریداری کردهاند، تا پایان نوروز ۱۴۰۴ فرصت دارند تا با فعالسازی سرویس رایگان +Care از گارانتی ویژهی یکساله بهرهمند شوند.
طرح ویژهی پیشفروش گلکسی S25 اولترا، اوایل بهمنماه و در زمانی محدود برگزار شد. علاقهمندانی که گوشی را در این طرح پیشخرید کردند، علاوهبر دریافت گوشی با دو برابر فضای ذخیرهسازی بیشتر (دریافت نسخهی ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت نسخهی ۲۵۶ گیگابایتی)، از سرویس ویژه و رایگان یکسالهی +Care بهرهمند میشدند.
سرویس +Care که از سوی شرکتهای «همراه خدمات خاورمیانه»، «گروه هماهنگ» و «همراه سرویس خاورمیانه» بهعنوان نمایندگان رسمی سامسونگ در ایران ارائه میشود، برای محافظت از گوشی در برابر آسیبهای ناشی از شکستگی و ضربهدیدن صفحهنمایش، نوسانات برق، آبخوردگی و آتشسوزی طراحی شده است.
سامسونگ میگوید با سرویس +Care، کاربران میتوانند یکبار در طول سال از خدمات رایگان آن استفاده کنند و دستگاه را «مثل روز اول» تحویل بگیرند.
کاربران گلکسی اس ۲۵ اولترا برای فعالسازی سرویس +Care باید مراحل زیر را انجام دهند:
- به وبسایت www.galaxys25.ir مراجعه کنید.
- در بخش «ثبت نام رایگان در +Care»، استان و شهر خود را انتخاب کنید.
- نزدیکترین مرکز پشتیبانی را پیدا و مراحل ثبتنام را تکمیل کنید.
بررسی گلکسی S25 اولترا؛ سامسونگ، روی تردمیل پیشرفت!
بررسی گلکسی S25 و S25 پلاس سامسونگ؛ ارزشمندتر از S25 اولترا؟
سامسونگ میگوید کاربران از زمان تحویل گوشی و فعالسازی رجیستری آن، تنها تا یکماه فرصت دارند تا در طرح مذکور ثبتنام کنند.