رمز ارز

پاراگون (ParagonArb) پروژه جدید کلاهبرداران تری اینوست

پاراگون (ParagonArb) پروژه جدید کلاهبرداران تری اینوست


۲۳ شهریور ۱۴۰۲

پاراگون (ParagonArb)

متأسفانه انچنان که دانش عمومی در زمینه ارزهای دیجیتال و روش های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال افزایش می‌یابد، تعداد پروژه‌های کلاهبرداری نیز در حال افزایش است. این پروژه‌ها اغلب با وعده‌های سودهای نجومی و تضمینی جلب توجه می‌کنند، و بسیاری از افراد، حتی کسانی که تا حدودی با این بازار آشنا هستند، فریب می‌خورند.

ParagonArb یکی از این پروژه‌های جدید است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است. این پروژه با وعده‌هایی چون “به سود رساندن تضمینی” و “درآمدهای دلاری” تلاش می‌کند تا سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کند. به گفته تحلیل‌گران بیکینگ، این نوع پروژه‌ها نه تنها به افراد ضرر مالی می‌زنند، بلکه باعث می‌شوند تا اعتماد عمومی به بازار ارزهای دیجیتال و بلاک چین آسیب ببیند.

در این مقاله، ما به بررسی جزئیات پروژه ParagonArb و روش‌هایی که از آنها برای کلاهبرداری استفاده می‌شود، خواهیم پرداخت. هدف از این مقاله آن است که شما را نسبت به این نوع تهدیدات آگاه کنیم تا بتوانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.

پاراگون (ParagonArb) چیست؟

پاراگون پروژه پانزی جدید اعضای شرکت تری اینوست است که در توضیح سایت خود اینگونه نوشته است:

ParagonArb یک شرکت است که توسط گروهی از متخصصان با تجربه در زمینه فناوری اطلاعات تأسیس شده است. این تیم حرفه‌ای دارای سابقه‌ای موفق در پروژه‌های خاص در این حوزه است. هدف نهایی آنها تبدیل مفهوم نوآورانه تعادل قیمتی (arbitrage) به یک واقعیت قابل لمس است. تیم ParagonArb برای مدت طولانی با یکدیگر همکاری کرده‌اند، و این همکاری‌ها منجر به درک عمیقی از یکدیگر شده و تیم‌کاری و همکاری را تقویت کرده است. این توانمندی‌ها در نهایت منجر به شکل‌گیری ParagonArb شده است.

این تیم برای توضیح فعالیت خود از عبارت زیبای “سرمایه گذاری ، کسب درآمد و سود دلاری از ربات و هوش مصنوعی با آبیتراژ” استفاده میکنند که ظاهری بسیار جذاب و زیبا دارد.

برخی از لیدر های این پروژه این شرکت را “شرکت سرمایه گذاری مالی پاراگون در استرالیا که در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال و املاک فعالیت دارد ” عنوان میکنند و این سوال را باقی میگذارند که این شرکت سرمایه گذاری در املاک است یا ربات هوش مصنوعی آربیتراژ؟

 

هنوز در بدو ورود این شرکت ظاهرا کاربران نگران سرمایه های خود هستند!

هنوز در بدو ورود این شرکت ظاهرا کاربران نگران سرمایه های خود هستند!

همچنین توصیه میکنیم: لیست سایت های کلاهبرداری ارز دیجیتال و اسکم

ادعا های پاراگون (ParagonArb)

موارد زیر ادعا های شرکت پاراگون (ParagonArb) است که با هم بخوانیم:

  • ما یک شرکت سرمایه گذاری هستیم که طیف وسیعی از خدمات سرمایه گذاری را برای حمایت از مشتریان خود در تجارت و زندگی ارائه می دهیم. ما بر روی توانمندسازی شما از نظر مالی در طول زندگی تمرکز کرده‌ایم. رویکرد ما جامع نگر است – ما بینش بهتری در مورد فرصت‌های مالی، راه‌حل‌های مالی سرتاسر و دسترسی به طیف وسیع‌تری از خدمات به شما می‌دهیم.
  • ما نه تنها بسیار قابل اعتماد هستیم، بلکه در سطح جهانی نیز شناخته شده ایم… با تعهد بسیار استثنایی به خدمات مالی شفاف و مدیریت خوب
  • ما شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و املاک و مستغلات به نام PARAGON TRUST INVESTMENT COMPANY واقع در استرالیا هستیم.

خب اگر با خواندن موارد بالا متوجه هیچ نشانه مشکوکی نشدید، این مقاله را نخوانید و ادامه ندهید!

ParagonArb

نمایش سود های آنچنانی در بازه های زمانی کم قربانیان را وسوسه میکند!

توصیه میکنیم بخوانید: روش شناسایی کلاهبرداران ارز دیجیتال | چگونه قربانی نشویم؟

چرا میگوییم پاراگون (ParagonArb) کلاهبرداری است؟

  • مشخص نبودن دفتر و کارمندان پروژه پاراگون
  • ادعای سود تضمینی در بازار مالی
  • مشخص نبودن تیم پروژه در لینکدین
  • مشخص نبودن روش سرمایه گذاری و پروتفو مجموعه
  • نداشتن مجوز های قانونی
  • نداشتن پشتیبانی آنلاین

سخن پایانی

در این مقاله، ما به بررسی جزئیات پروژه ParagonArb و روش‌هایی که از آنها برای کلاهبرداری استفاده می‌شود، پرداختیم. هدف از این مقاله آن است که شما را نسبت به این نوع تهدیدات آگاه کنیم تا بتوانید تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد.

نظرتان را درباره‌ی مقاله «پاراگون (ParagonArb) پروژه جدید کلاهبرداران تری اینوست» با ما درمیان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا