رمز ارز

پاسخ تحلیلگران به مشکلات بحث برانگیز راه اندازی ورلد کوین

پاسخ تحلیلگران به مشکلات بحث برانگیز راه اندازی ورلد کوین

پاسخ تحلیلگران به مشکلات بحث برانگیز راه اندازی ورلد کوین

راه اندازی شبکه اصلی WDC که دارایی پروژه بسیار بحث برانگیز ورلد کوین است، تمام عناوین رسانه های مالی را در هفته گذشته به سرقت برد. با فرونشستن گرد و خاک اخبار راه اندازی آن، مجموعه ای از حقایق شگفت انگیز در مورد اولین روزهای معاملات WDC توسط تحلیلگران مشاهده می شود.

نقدینگی کم، تسلط بازارسازان: تحلیلگران از اقتصاد ورلد کوین ابهام زدایی می کنند

راه اندازی توکن WDC از بسیاری جهات منحصر به فرد بود. تحلیلگران می گویند که تقریباً کل عرضه جهانی Worldcoin به بازارسازان قرض داده شد، در حالی که تنها ۱٪ از آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

یک تحلیلگر عملکرد جفت‌های WLD/USDT را در بایننس، بای بیت، هوبی، MEXC و OKX ردیابی کرد. جفت WLD/USDC در Bybit و همچنین جفت WLD/ETH در یونی سوآپ بررسی شدند. در کمال تعجب، بزرگترین صرافی جهان بایننس (BNB) اولین صرافی از نظر نقدینگی ثبت شده در این جفت نبود.

همچنین، حجم کل نقدینگی جفتی با WLD و استیبل کوین به سرعت کاهش یافت: علیرغم اینکه مقدار زیادی از WDC به بازارسازان وام داده شده است، حجم نقدینگی خالص (دلار آمریکا) ۶۸ درصد کمتر از Aptos (APT) و ۳۷.۵ کمتر از آربیتروم است.

حجم معاملات در صرافی ‌های متمرکز اصلی نیز بسیار سریع ناپدید شد: در بایننس (BNB)، جلسه چهارم معاملات نه برابر کمتر از جلسه اول بود. در همان زمان، در Huobi، حجم معاملات برای هر چهار جلسه تجزیه و تحلیل شده ثابت ماند.

طبق گزارشات قبلی U.Today، توکن ورلد کوین در دوشنبه، ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ وارد صرافی ها شد. کاربران می توانند برای اسکن چشمان خود توسط گوی های ویژه در مناطق مختلف در سراسر جهان، ۲۵ واحد توکن ورلد کوین دریافت کنند.

طبق اخبار بیکینگ، در اولین ساعات معاملات، قیمت WLD  نزدیک به ۵۵ درصد افزایش یافت.

راه متقاعد کردن مردم برای اسکن چشمان خود

علاوه بر پارادوکس ‌های نقدینگی و توکنومیک گیج‌ کننده، تحلیلگران متوجه دستکاری احتمالی بازار شدند. آنها تعدادی “خوشه” را مشاهده کردند، به عنوان مثال، الگوهای معاملاتی زمانی که یک دارنده فرضی WLD مقدار مشابهی از توکن ها را با سود صفر و زیان صفر خرید و فروش می کند.

چنین دستکاری هایی باید به مفهوم محصول نسبت داده شود که افراد را دعوت می کند تا بیومتریک های خود را برای دریافت دستمزد فوری ۲۵ واحد ورلد کوین به اشتراک بگذارند:

راه‌اندازی این توکن نشان می ‌دهد که تیم احساس می‌کند باید ارزش دلار جذابی را به توکن خود اختصاص دهد. متقاعد کردن مردم برای اسکن چشمان خود برای دریافت ۲۵ واحد توکنی که هنوز وجود ندارد می تواند چالش برانگیز باشد. این موضوع اگر قیمت توکن مثلاً ۰.۱۰ دلار باشد، چالش‌برانگیزتر است.

سازندگان ورلد کوین در تلاش هستند تا مفهوم “اثبات شخصیت” را به عنوان راهی ایمن و با پشتوانه ZK برای هر فرد ایجاد کنند. این مفهوم اثبات می کند که هر شخص یک انسان و منحصر به فرد است.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا