نماد سایت مجله خبری بیکینگ

چهره نگران لئا سیدو در پوستر فیلم The Beast

چهره نگران لئا سیدو در پوستر فیلم The Beast

چهره نگران لئا سیدو در پوستر فیلم The Beast

نخستین پوستر فیلم علمی-تخیلی رمانتیک درام The Beast به کارگردانی برتران بونلو منتشر شد که لئا سیدو را در نقش گابریل نشان می‌دهد.

فیلم The Beast (هیولا) برای اولین‌بار در تاریخ ۱۲ شهریور (۳ سپتامبر) در بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته می‌شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نخستین پوستر این فیلم علمی-تخیلی رمانتیک درام به کارگردانی برتران بونلو (کارگردان فیلم The Dam و فیلم Zombie Child) منتشر شده است.

پوستر فیلم The Beast (با نام فرانسوی La Bête) چهره لئا سیدو، بازیگر فیلم No Time To Die (زمانی برای مُردن نیست) و فیلم Crimes of the Future (جنایات آینده) را از نمای نزدیک نشان می‌دهد که نقش گابریل را بازی خواهد کرد. این پوستر جزئیات زیادی از فیلم هیولا را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد. این فیلم برداشتی آزاد از رمان The Beast in the Jungle (هیولایی در جنگل) نوشته هنری جیمز است که در سال ۱۹۰۳ میلادی منتشر شد.

در خلاصه داستان فیلم علمی-تخیلی عاشقانه هیولا می‌خوانیم: «وقایع این فیلم در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد؛ جایی‌که احساسات به یک تهدید تبدیل می‌شوند. زنی با نام گابریل (با نقش‌آفرینی لئا سیدو) تصمیم به پاکسازی دی‌ان‌ای خود درون دستگاهی می‌گیرد که باعث ورود او به زندگی گذشته و رهایی از شر تمام احساساتش می‌شود. سپس گابریل با لویی ملاقات و احساس می‌کند که ارتباطی قوی بین آن‌ها برقرار است؛ گویی از مدت‌ها پیش او را می‌شناخت».

برتران بونلو به‌همراه گیوم برو و بنجامین شاربیت فیلم‌نامه فیلم The Beast را به رشته تحریر درآوردند. در ابتدا گاسپار اولیل فقید برای ایفای نقش اصلی مرد در این فیلم در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته در اثر یک حادثه به‌طرز غم‌انگیزی جان باخت و جرج مکای، بازیگر سریال The Outcast (مطرود) به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد.

گوسلاژی مالاندا در نقش پوپی کلی، داشا نکراسووا در نقش داکوتا، مارتین اسکالی در نقش ژرژ، الینا لوونسن در نقش کلروینت، مارتا هاسکینز در نقش جینا، جولیا فائر در نقش سوفی، کستر لاولیس در نقش تام، فلیسین پینو در نقش آگوستین، لوران لاکوت در نقش معمار، ورونیکا ساوارسکا در نقش ورونیکا از دیگر بازیگران فیلم هیولا به‌شمار می‌آیند.

فیلم The Beast برای اکران در ماه فوریه در کشور فرانسه در نظر گرفته شده است، اما هنوز معلوم نیست که چه زمانی باید منتظر اکران بین‌المللی آن بود. امیدواریم پیش از نمایش فیلم در جشنواره ونیز شاهد تریلری از آن باشیم.

مجله خبری بیکینگ

خروج از نسخه موبایل