هاست پرسرعت
تکنولوژی

چارگون در مسیر ورود به بورس و توسعه هوش مصنوعی

چارگون در مسیر ورود به بورس و توسعه هوش مصنوعی

در بیست‌و‌ششمین سالگرد تأسیس شرکت چارگون، اعضای هیئت‌مدیره این مجموعه از تغییرات اساسی در رویکرد و ساختار شرکت و برنامه‌ریزی برای ورود به بورس و تمرکز بر ارائه خدمات به‌صورت سرویس به مشتریان خبر دادند. در این نشست، بر نقش فناوری‌های نوین، به‌ویژه هوش مصنوعی، در بهبود خدمات تأکید شد و چارگون خود را آماده تحولاتی بزرگ برای سال آینده دانست.

کپی لینک

تحولات استراتژیک و برنامه‌های آینده

در نشست خبری که به مناسبت بیست‌و‌ششمین سالگرد تأسیس چارگون برگزار شد، فرزاد رحمانی، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این شرکت، اعلام کرد که چارگون در مسیر تغییرات مهمی قرار دارد که شامل ورود به بورس و ارائه سرویس‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی و بهینه‌سازی فرایندها و هزینه‌ها می‌شود.

فرزاد رحمانی تأیید کرد که سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از خدمات چارگون به‌عنوان سرویس اشتراکی استفاده کنند و دیگر به خرید نرم‌افزارها و راهکارهای فیزیکی نیازی نخواهند داشت. این مدل جدید به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با پرداخت هزینه ماهانه، از راهکارهای دیجیتال بهره‌مند شوند و فرایندهای سازمانی خود را ساده‌تر کنند.

شاهین طبری، عضو هیئت‌مدیره چارگون، نیز اعلام کرد که چارگون در حال طراحی و توسعه سرویس‌های متنوع مبتنی‌بر هوش مصنوعی است تا بتواند نیازهای سازمان‌های مختلف را به شیوه‌ای بهینه‌تر برطرف کند. او از تغییرات در هویت برند چارگون در سال آینده و آماده‌سازی مقدمات ورود به بورس در دو سال آینده خبر داد.

کپی لینک

ورود چارگون به بورس؛ مسیری دوساله

یکی از خبرهای مهم این نشست، اعلام برنامه ورود چارگون به بورس بود. طبری دراین‌باره گفت: «ورود به بورس در برنامه ما قرار دارد؛ اما هنوز برای آن اقدامی انجام نشده و قرار است سال آینده فرایند بورسی‌شدن را شروع کنیم. بر‌اساس برآورد ما، حداقل دو سال برای تحقق این هدف زمان لازم است. بااین‌حال، امسال اقدامات اولیه برای آماده‌سازی شرایط انجام خواهد شد.»

او تأکید کرد که ورود به بورس می‌تواند چارگون را به سطح جدیدی از رشد و توسعه برساند و باعث افزایش شفافیت مالی و بهبود عملکرد شرکت شود؛ اما پیش‌از ورود به بورس قصد داریم تا از تمام ظرفیت‌های آوات بهره ببریم.

کپی لینک

نقش هوش مصنوعی در تحول چارگون

هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم در این نشست بود. طبری اعلام کرد که چارگون برای افزایش دقت و کیفیت خدمات خود، نیاز دارد تا هوش مصنوعی اختصاصی خود را طراحی کند. او در این زمینه گفت: «باید از هوش مصنوعی خودمان استفاده کنیم تا مطمئن شویم سرویس‌های ارائه‌شده مطمئن و باکیفیت هستند. این مسئله‌ای جدی برای ما محسوب می‌شود.»

به گفته او، هوش مصنوعی در سه بخش مهم چارگون شامل خدمات مشتریان و پشتیبانی و مشاوره فروش تأثیر بسزایی گذاشته است. این فناوری قرار است فرایندهای سازمانی را بهینه‌تر و به تصمیم‌گیری سریع‌تر مشتریان کمک کند. هوش مصنوعی چارگون قرار است به‌صورت لوکال در کنار نرم‌افزارهای چارگون قرار گیرد و بدون نیاز به اتصال به اینترنت امکان پاسخ‌دادن به پرسش‌های مشتری درباره اسناد شرکت‌ها را نیز فراهم کند.

کپی لینک

امنیت داده‌ها، اولویت اصلی چارگون

در بخش دیگری از این نشست، فرزاد رحمانی به موضوع امنیت اطلاعات اشاره کرد و گفت که چارگون همواره حساسیت بسیاری به امنیت داده‌های سازمانی داشته است. او با اشاره به مشکلات امنیتی سال گذشته، تأکید کرد که چارگون با انتشار بیانیه‌ای موضع خود را مشخص و از این اتفاقات تجربه کسب کرده است.

رحمانی اعلام کرد که چارگون برای افزایش امنیت سرویس‌ها، رویدادهای باگ‌بانتی برگزار کرده است که در آن، متخصصان امنیتی سرویس‌های این شرکت را بررسی و آزمایش کرده‌اند. او گفت: «در دو رویداد باگ‌بانتی که سال اخیر برگزار کرده‌اند، هر بار حدود ۱۵ مورد گزارش شد که خوشبختانه هیچ‌یک از آن‌ها بحرانی نبود.»

به گفته او، چارگون همواره با اخذ گواهی‌های امنیتی مانند «افتا» فعالیت کرده و فرایند تولید محصولات را در محیطی امن انجام داده است.

کپی لینک

دو محصول مهم چارگون؛ «دیدگاه» و «آوات»

در این نشست خبری درباره دو محصول برجسته‌ی چارگون، «دیدگاه» و «آوات» بیشتر صحبت شد.

  • دیدگاه به‌عنوان سیستم یکپارچه سازمانی، به مدیران کمک می‌کند تا فرایندهای کسب‌وکار خود را بهینه کنند. این محصول تاکنون توانسته است ۸۰ درصد از سازمان‌های حوزه پزشکی و درمان و بسیاری از شرکت‌های حوزه نفت و گاز و بیمه را به خود جذب کند. سرور رضایی، عضو هیئت‌مدیره چارگون، اعلام کرد که شاخص رضایت مشتریان از دیدگاه ۹۰ درصد و میزان تیکت‌های پشتیبانی در سال جاری ۱۰ درصد کاهش یافته است.
  • آوات، راهکار اتوماسیون اداری ابری چارگون، برای سازمان‌های کوچک و متوسط طراحی شده است. شاهین طبری اعلام کرد که آوات در نیمه دوم سال رشد فروش چشمگیری را تجربه کرده است و در آینده گسترش بیشتری خواهد یافت. به گفته او، آوات به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به سرورهای داخلی، به‌صورت امن و مقرون‌به‌صرفه فعالیت‌های خود را مدیریت کنند.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا