فناوری

برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱ اجرا می‌شوند

برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۱ اجرا می‌شوند

مجله خبری بیکینگ – مسئولان مایکروسافت از همان زمان راه اندازی یکی از ویژگی‌های ویندوز ۱۱ را توانایی آن در اجرای برنامه‌های اندروید عنوان کردند؛ اما به دلیل آماده نشدن هنگام انتشار این سیستم عامل، این قابلیت به برنامه بتای Windows Insider هدایت شد.

به گزارش androidpolice، با اعلام این شرکت، پشتیبانی از برنامه‌های اندروید ماه فوریه در ویندوز ۱۱ ارائه می‌شود. به گفته مسئولان مایکروسافت با همکاری آمازون دسترسی به بیش از هزار برنامه و بازی رایانه‌ای در ویندوز ۱۱ فعال شده است. کاربران آمریکایی برای دسترسی به این برنامه‌ها باید الزامات سخت افزاری از جمله ۸ گیگابایت رم، کارت SSD و پردازنده را داشته باشند؛ فروشگاه Amazon Appstore Preview برای دانلود و نصب برنامه‌ها در اختیار آن‌ها است.

برنامه‌های اندروید

برنامه‌های موجود شامل Kindle و Audible و مجموعه‌ای از بازی‌های کامپیوتری است. مایکروسافت علاوه بر پشتیبانی ویندوز ۱۱ از برنامه‌های اندرویدی، ویژگی‌هایی از جمله قابلیت نمایش اطلاعات آب و هوا، نمایش ساعت بر روی نمایشگر‌های خارجی، دکمه‌ای برای بی‌صدا کردن و بیاصدا کردن میکروفون هنگام تماس و برنامه‌های نوت‌پد و مدیا پلیر به‌روز شده را ارائه می‌کند.

ویندوز ۱۱


بیشتر بخوانید

  • اجرای ویندوز ۱۱ روی گوشی به لطف بهبود اندروید ۱۳

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا