نماد سایت مجله خبری بیکینگ

پیش بینی جدید برای بیت کوین؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن!

پیش بینی جدید برای بیت کوین؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن!

پیش بینی جدید برای بیت کوین؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن!

به نقل از رویترز طبق پیش بینی بانک بین‌المللی چارترد، تا پایان سال جاری، بیت کوین ممکن است موفق شود به سطح ۵۰۰۰۰ دلار برسد. در مورد پیک های بالاتر، تحلیلگران این بانک انتظار دارند که BTC تا پایان سال آینده – ۲۰۲۴ – به ۱۲۰۰۰۰ دلار برسد.

این بانک معتقد است که افزایش احتمالی قیمت BTC، ماینرها را وادار می کند تا کوین های بیشتری استخراج کنند و آنها را ذخیره کنند.

در آوریل امسال، بانک پیش‌بینی بیت ‌کوین سال آینده را منتشر کرد که در آن ادعا کرد که یک «زمستان کریپتو» دیگر به پایان رسید.

به طور کلی، از ابتدای سال، بیت کوین ۸۳ درصد رشد کرد که رشد شاخص نزدک کامپوزیت را کاهش داد.

به نقل از علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، با انتشار پیش بینی چارترد، تعداد کیف پول های جدید BTC بار دیگر در حال افزایش است. او افزود که افزایش پایدار در تعداد کیف پول های جدید ممکن است باعث افزایش قیمت بیت کوین شود.

یکی دیگر از تحلیلگران محبوب، مایکل ون د پوپ، در توییتی نوشت که انتظار دارد بزرگترین ارز دیجیتال قبل از ادامه رشد، اصلاحاتی انجام دهد. BTC احتمالاً شروع به پایین آمدن در محدوده پایین برای جذب نقدینگی خواهد کرد و تصویری از نمودار BTC را به توییت خود اضافه می کند.

در زمان نگارش این مقاله توسط بیکینگ، پس از اینکه هفته گذشته از سطح ۳۱۰۰۰ دلار سقوط کرد، ارز دیجیتال پیشرو با ۳۰۱۵۳ دلار معامله می شود.

مجله خبری بیکینگ

خروج از نسخه موبایل