نماد سایت مجله خبری بیکینگ

پخش تریلر هنگام عرضه بازی Diablo 4 با محوریت نمایش داستان اثر

پخش تریلر هنگام عرضه بازی Diablo 4 با محوریت نمایش داستان
اثر

پخش تریلر هنگام عرضه بازی Diablo 4 با محوریت نمایش داستان
اثر

به‌تازگی لانچ تریلر بازی Diablo 4 که تمرکز خود را روی نمایش بیشتر داستان این اثر گذاشته است، توسط سازندگان آن منتشر شد.

صنعت ویدیوگیم در سال جاری میلادی تا به این لحظه روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته است. در فهرست آثار در دست ساخت دنیای بازی، اسامی قابل‌توجه مختلفی به چشم می‌خورد که برای عرضه در سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. یکی از این آثار بدون شک جدیدترین نسخه سری بازی‌های دیابلو است؛ اثری که طرفداران این مجموعه انتظار زیادی را برای تجربه آن کشیده‌اند.

در ماه‌های گذشته، بلیزارد اینترتینمنت با انتشار ویدیو‌های مختلف، از کلاس‌های متنوع موجود در این بازی رونمایی کرد و اطلاعات بیشتری را از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان گذاشت. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی این شرکت لانچ تریلر بازی Diablo 4 را با محوریت آشنایی بیشتر بازیکنان با قصه‌ی این اثر منتشر کرده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو موردنظر را در کانال یوتیوب رسمی Diablo تماشا کنید.

سازندگان این بازی در روزهای گذشته لانچ تریلر جدیدترین نسخه مجموعه دیابلو را که تمرکز خود را روی نمایش گیم‌پلی این اثر گذاشته بود، منتشر کردند. با‌این‌حال باتوجه‌به تصاویری که در ویدیو تقریبا دو دقیقه‌ای و جدید این بازی مشاهده کردیم، روایت داستانی بازی Diablo 4 در جهان Sanctuary و با فاصله زمانی زیادی پس از وقایع بازی Diablo 3: Reaper of Souls رخ می‌دهد. کاربران در قسمت جدید شاهد بازگشت کاراکتر لیلیث، دختر مفیستو از یک تبعید طولانی خواهند بود.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های عرضه منتشر خواهد شد. درنهایت باید گفت چندی پیش سازندگان این اثر مشخصات سیستم موردنیاز برای تجربه این اثر روی PC را اعلام کردند.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

خروج از نسخه موبایل