تکنولوژی

تاریخ عرضه قطعی Ghostwire: Tokyo مشخص شد

تاریخ عرضه قطعی Ghostwire: Tokyo مشخص شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5 در چند ماه آینده روزهای خوشی را سپری خواهند کرد، چرا که قرار است بازی‌های انحصاری خوبی مانند Horizon Forbidden West ،Gran Turismo 7 و Sifu برای این کنسول‌ها عرضه شوند. خبر بهتر اینکه، اکنون می‌توانید یک نام دیگر را هم به تقویم خود اضافه کنید. بله، Ghostwire: Tokyo که تاکنون چندین بار با تأخیر مواجه شده بود، بالاخره تاریخ انتشار قطعی دارد: 25 مارس (5 فروردین 1401). با دیجی رو همراه باشید.

این بازی اکشن ماجرایی با تم ماوراء الطبیعه که برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی توسعه می‌یابد، ابتدا قرار بود اواخر سال 2021 عرضه شود، اما ناشر آن، بتزدا (Bethesda) و توسعه دهنده‌اش، استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango Gameworks) عرضه بازی را تا بهار 2022 به تعویق انداختند. اما خوشبختانه کانال رسمی یوتیوب در توضیحات یکی از ویدیوهای خود، بالاخره تاریخ انتشار دقیق Ghostwire: Tokyo را در اعلام کرده و به نظر نمی‌رسد با تأخیری دیگر روبرو باشیم.

Ghostwire: Tokyo

ویدیوی مذکور مربوط به نمایشی است که امروز از Ghostwire: Tokyo پخش خواهد شد (24 ساعت پس از State of Play سونی که با محوریت Gran Turismo 7 پخش شد). بنابراین به زودی اطلاعات بسیار بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا