بازی

تریلر ریمیک System Shock با محوریت هوش مصنوعی ترسناک SHODAN

تریلر ریمیک System Shock با محوریت هوش مصنوعی ترسناک SHODAN

هرچند وقت یک‌بار ریمیک System Shock با یک تریلر جدید بین جدیدترین اخبار بازی ظاهر می‌شود. این بار Nightdive، استودیوی سازنده‌ی ریمیک در جریان کنفرانس Future Games Show رویداد Gamescom 2022 تریلر جدیدی را از این بازی به نمایش گذاشته است.

SHODAN، هوش مصنوعی وحشتناک و شیطانی سیستم شاک، یکی از ارکان اصلی این سری بازی است. جدیدترین تریلر ریمیک این بازی با محوریت این هوش مصنوعی منتشر شده است. در این تریلر می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی بازی بیندازیم که ما را به محیط‌ها و مکان‌هایی می‌برد که قطعا برای طرفدارهای نسخه اصلی سیستم شاک آشنا به نظر می‌رسند. همچنین نیم‌نگاهی به مبارزات، اسلحه و دشمن‌های مختلف این بازی داریم.

دانلود ویدیو از آپارات

ریمیک سیستم شاک برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر توسعه داده می‌شود. این ریمیک از سال ۲۰۱۶ معرفی شد و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق ندارد؛ اما دسامبر سال گذشته اعلام شده بود که بازی در زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود. اردیبهشت امسال بود که لری کوپرمن، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار استودیو نایت دایو اعلام کرد که بازسازی سیستم شاک تقریبا تمام شده است. پس می‌توانیم امید داشته باشیم که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این ریمیک منتشر شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا