بازی

شاید بازی Baldur’s Gate 3 در آینده DLC هم داشته باشد

شاید بازی Baldur’s Gate 3 در آینده DLC هم داشته باشد

استودیو Larian در حال بررسی امکان گسترش بازی Baldur’s Gate 3 ازطریق بسته‌های الحاقی است.

تام باتلر، مدیر ارشد بخش تولید لارین، در گفتگوی جدید با IGN توضیح داد که استودیو در حال حاضر روی انتشار نسخه کنسولی Baldur’s Gate 3 تمرکز کرده است و در آینده مشغول رفع مشکلات بازی اصلی خواهد بود. بااین‌حال باتلر تایید کرد تیم لارین در حال فکر کردن به روش‌های احتمالی است تا بتواند ازطریق آن‌ها بازی را در آینده گسترش دهد.

این مدیر تولید در ادامه افزود: «ما برای مدتی به توسعه به‌روزرسانی اصلاحی ادامه می‌دهیم و سپس همه به تعطیلات می‌رویم. بعد از تعطیلات در مورد آینده گفت‌وگو خواهیم کرد تا تصمیم بگیریم باید چه اقدامی انجام دهیم. در حال حاضر گفتگوهایی داریم و می‌خواهیم کارهای بیشتری انجام دهیم، اما هنوز نمی‌دانیم آن کارها را چگونه باید پیش ببریم».

لارین در هفته گذشته اولین به‌روزرسانی اصلی بازی Baldur’s Gate 3 را منتشر کرد که مشکلات مربوط‌به بیش از هزار باگ، تعادل گیم‌پلی، جریان بازی و بسیاری موارد دیگر را رفع کرد. توسعه‌دهنده در ادامه پیرامون دومین به‌روزرسانی بزرگ بازی گفت: «به‌روزرسانی دوم نزدیک است و شامل پیشرفت‌هایی عمده در عملکرد، بهینه‌سازی‌ها و تغییرات جدید است و نشان‌دهنده اهمیت دادن ما به بازخوردهای بازیکنان پیرامون پایان‌بندی داستان شخصیت‌های اصلی خواهد بود. جزئیات بیشتر به‌زودی اعلام می‌شود».

لاریان در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای ارائه قابلیتی است تا بازیکنان بتوانند ظاهر شخصیت خود در میانه بازی را تغییر دهند. بازی Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با تأخیر تا اواخر امسال منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Baldur’s Gate 3 را با ما در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا