بازی

درآمدزایی بالای بازی Diablo 4 در پنج روز اول عرضه

درآمدزایی بالای بازی Diablo 4 در پنج روز اول عرضه

بازی Diablo 4 در پنج روز اول عرضه جهانی خود توانسته بیش‌از ۶۶۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

موفقیت تجاری بزرگ Diablo 4 هرگز محل شک نبود؛ حتی در دورانی که شرکت اکتیویژن بلیزارد با مشکلات شدیدی رو‌به‌رو بود. این بازی نقش‌آفرینی و اکشن در روزهای اولیه عرضه خود توانست رکوردی بی‌نظیر ثبت کند. بازی در روز ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) به‌صورت ارلی اکسس منتشر شده بود و سپس ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) برای همگان عرضه شد.

اکنون با اعلام شرکت اکتیویژن، پنج روز پس از عرضه جهانی و رسمی، بازی توانسته بالای ۶۶۶ میلیون دلار درآمدزایی کرده باشد. این عدد بزرگ‌ترین عرضه یک بازی بلیزارد از حیث فروش دلاری و تعداد نسخه‌های فروخته‌شده تاکنون است و درعین‌حال بزرگ‌ترین عرضه‌ی هفته آغازین یک ویدیوگیم در سال میلادی جاری محسوب می‌شود.

مایک ایبارا، رئیس شرکت بلیزارد دراین‌باره گفت: «از طرف بلیزارد می‌خواهم از میلیون‌ها بازیکنی که در سراسر جهان خود را در دیابلو ۴ غرق می‌کنند، تشکر کنم. Diablo 4 نتیجه همکاری تیم‌های شگفت‌انگیز ما با یکدیگر برای خلق و پشتیبانی از بازی‌های نماد ژانرها، ساخت جهان‌های افسانه‌ای و الهام‌بخش خاطراتی است که همیشه پابرجا باقی خواهند ماند. ما از پاسخ شما مفتخریم، به تیم خود افتخار می‌کنیم و متعهد هستیم تا به بازیکنان خود گوش کنیم و مطمئن شویم دیابلو در سال‌های آتی هم فراتر از انتظارات عمل کند».

بازیکنان مجموعا بالای ۲۷۶ میلیون ساعت بازی را تجربه کرده‌اند و قطعا این عدد بالاتر هم خواهد رفت. این بازی وسیع از ماه آینده محتوای فصلی خود را شروع خواهد کرد. چندین بسته گسترش دهنده هم برای سال‌های آینده در نظر گرفته شده‌اند و حتی دو بسته اول هم در حال ساخت هستند.

بازی Diablo 4 هم‌اکنون برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی دردسترس قرار دارد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا