هاست پرسرعت
تکنولوژی

نقش هوش مصنوعی در گوگل ادز پررنگ‌تر شد

نقش هوش مصنوعی در گوگل ادز پررنگ‌تر شد

گوگل می‌گوید پیشنهادهای جدیدی برای ایجاد تبلیغاتی که ارتباط بهتری با مخاطبان خاص برقرار می‌کنند، ارائه می‌دهد. این توصیه‌ها بر مضامین و عناصر بصری مؤثر برای گروه‌های مختلف تمرکز دارند و به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کنند تا محتوای خود را متناسب‌تر طراحی کنند.

برای خرده‌فروشانی که منابع خلاقانه‌ی کافی ندارند، گوگل برنامه‌ای آزمایشی راه‌اندازی کرده است که در آن می‌توانند تأثیر استفاده از تصاویر، متن‌ها و ویدیوهای تولیدشده با هوش مصنوعی را در کمپین‌های خود آزمایش کنند.

به‌ باور گوگل، قابلیت‌های جدید امکان ایجاد تبلیغات جذاب‌تر و مؤثرتر را فراهم می‌کنند و در نهایت، نتایج بهتری برای کسب‌وکارها به‌ارمغان می‌آورند. تمامی این ویژگی‌ها از طریق Google Ads Manager دردسترس هستند.

اوایل ماه جاری میلادی، گوگل فناوری SynthID را برای علامت‌گذاری تصاویر تولید یا ویرایش‌شده با ابزار Reimagine در Magic Editor اپلیکیشن Photos منتشر کرد. این فناوری از طریق افزودن واترمارک دیجیتال، شناسایی محتوای تولید یا اصلاح‌شده با هوش مصنوعی را آسان‌تر می‌کند.

مقاله‌های مرتبط
  • شاهد دادگاه ضدانحصار: گوگل بر تبلیغات آنلاین سلطه دارد؛ اما ناشران احساس «گیر افتادن» می‌کنند

  • تبلیغ هوش مصنوعی گوگل در مسابقه سوپر بول جنجال‌آفرین شد

گوگل از هوش مصنوعی برای ارائه‌ی توصیه‌هایی درباره‌ی لحن پیام‌ها و کلمات کلیدی استفاده می‌کند که بیشترین تأثیر را بر گروه‌های خاص دارند. قابلیت جدید به تبلیغ‌دهندگان کمک می‌کند تا محتوایی تولید کنند که نه‌تنها توجه مخاطبان را جلب کند، بلکه نرخ تعامل بالاتری نیز داشته باشد.

پلتفرم Google Ads قابلیت شناسایی ترندها را فراهم کرده است؛ قابلیتی که به برندها اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را با موضوعات داغ و مورد علاقه‌ی مخاطبان همسو کنند و بدین ترتیب، بازده کمپین‌ها را افزایش دهند.

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا