فناوری

پیش‌بینی قیمت هدست‌های اپل

پیش‌بینی قیمت هدست‌های اپل

مجله خبری بیکینگ –  روز جمعه شرکت اپل  اعلام کرد که نرم افزار دوربین‌های هدست AR/VR به دلیل گرمای شدید دچار مشکل شده و   عرضه آن نیز به تعویق افتاده است.

براساس گزارش سایت9to5mac؛عینک‌های هوشمند AR/VR اپل از تراشه‌های همچون  M۱ Pro استفاده خواهند کرد و به گفته غول فناوری آمریکا قیمتشان بالای ۲۰۰۰ دلار است. این سایت در ادامه درباره خصوصیات محصولات جدید اپل اعلام کرد که این هدست‌های جدید دارای پنل‌های ۸K با وضوح فوق‌العاده بالا – یک گزینه لنز نسخه‌ای قابل تعویض و فناوری صوتی پیشرفته است.

هدست‌های اپل

همچنین انتظار می‌رود هدست‌های اپل دارای پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای باشند، در حالی که M۱ Pro دارای ۱۴ تا ۱۶ هسته گرافیکی است. مارک گورمن همچنین در خبرنامه خود روی چند نام برای هدست AR/VR اپل نامگذاری کرده است که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

اپل ویژن

اپل ویژن می‌تواند واقعی‌ترین نام برای این هدست باشد. زیرا محصول جدید اپل فقط  یک رسانه بصری جدید است.

واقعیت اپل

 به نظر مارک گورمن اپل نام هدست خود را  واقعیت می‌گذارد. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، فناوری‌های اصلی مورد استفاده در هدست هستند.اپل اولین هدست خود را “Apple Reality” نامیده و سپس نام عینک را “Apple Reality Glasses” بگذارد.

Apple Sight/iSight

 دوربین چت تصویری iSight اپل مربوط به ۱۵ سال پیش است. من یکی از آن‌ها را داشتم و احتمالاً جذاب‌ترین دوربین چت ویدیوئی بود که تا کنون ساخته شده است. اپل از استفاده از “i” در محصولات جدید دور شده است، بنابراین فقط Apple Sight یک امکان است.


بیشتر بخوانید

  • تاخیر دوباره در عرضه هدست واقعیت ترکیبی AR/VR اپل

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا