بازی

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Dead Island 2

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Dead Island 2

همان‌طور که شما همراهان گرامی بیکینگ احتمالا از آن مطلع هستید، جدیدترین محصول استودیو بازی‌سازی Dambuster با چالش‌های متفاوتی دست‌وپنجه نرم کرد تا بالاخره آماده‌ی انتشار شود. وظیفه انتشار این بازی برعهده‌ی شرکت Deep Silver قرار دارد. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی باتوجه‌به نزدیکی به زمان انتشار رسمی بازی Dead Island 2، سازندگان این اثر لانچ تریلر بازی را با محوریت نمایش زامبی‌ها و روش کشتن آن‌ها را پخش کردند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در این ویدیو تقریبا ۳ دقیقه‌ای مشاهده کردید، وقایع داستانی این اثر یک دهه پس از Dead Island: Riptide و در شهر لس آنجلس روایت رخ می‌دهند. گروهی از بازماندگان در تلاش برای زنده‌ ماندن هستند. درکنار تنوع سلاح‌های موجود در این اثر، مصونیت شخصیت‌های بازی نیز از نکات قابل‌توجه این تریلر است. همچنین در ادامه ویدیو سکانس‌هایی از Fury Mode توسعه‌‌یافته در بازی Dead Island 2 را مشاهده می‌کنیم.

بازی Dead Island 2 در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طبق تخمین توسعه‌دهندگان، تجربه این اثر درکنار محتوای جانبی بازی، حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید. همچنین سه بازیکن قادر به تجربه‌ی این اثر به‌صورت کوآپ خواهند بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با بیکینگ و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا