هاست پرسرعت
تکنولوژی

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد چه ویژگی‌ها و خدمات جدیدی دارد؟

مرکز خرید آنلاین بانی‌مد چه ویژگی‌ها و خدمات جدیدی دارد؟

سه شنبه مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ رویدادی با حضور فعالان و برندهای بزرگ صنعت لایف استایل، ساعت و اکسسوری و… با هدف هم‌فکری و شبکه‌سازی و تبادل‌نظر در هتل پارسیان اوین با میزبانی بای‌مد برگزار شد.این رویداد با سخنرانی آقای ارجمندی، قائم‌مقام محترم هدلینگ آواکتان، آغاز شد. ایشان در مورد برندها و شرکت‌های زیرمجموعه آواکتان و داستان شکل‌گیری مجموعه‌هایی مانند جین‌وست، بانی‌مد، دلیش ، دومیل و… توضیحاتی ارائه کردند. او در ادامه سخنرانی خود از اضافه شدن ۱۰۰۰ برند فعال در صنعت مد و پوشاک به مجموعه‌ بانی‌مد در سال ۱۴۰۲ سخن گفته و اعلام کردند که بازارگاه بانی‌مد زیرساخت و توانایی مدیریت بسیار زیادی داشته و این توانایی رو در اختیار برندهای همکار قرار خواهد داد.در ادامه این رویداد مهران بخار، عضو هیئت مدیره بانی‌مد، به دستاوردها و آمارهای خلق‌شده توسط بانی‌مد اشاره کرد. مهران بخار در این ارائه، به آینده و مسیر پیشرفت بانی‌مد اشاره و از برنامه‌های آتی این برند برای حضور در خارج از مرزهای کشور و حضور پررنگ در کشورهای همسایه خبر داد. او با اعلام جزییات جدیدی از خدمات بانی‌مد در سال ۱۴۰۲، با بیان موارد زیر سخنرانی خود را به پایان برد: خمات تحویل حضوریاضافه شدن شعبامکان تعویض همزمان کالالجستیک و خدمات تحویل دوساعته در تهران و کرج امکان کادوپیچ کردن سفارشی کالاهافروش کالای دیجیتالدر این رویداد همچنین مناظره‌ای بین افراد قدرتمند برندهای مختلف حوزه لایف استایل برگزار شد. در این مناظره امیر مهاجری، مدیر دیجیتال مارکتینگ «برند آرایشی سفیر»، مهدی قاسمی، مدیر فروش «شرکت زمان آرا»، بابک کیان گوهر، مدیرعامل «اکسسوری کیان»، امیر مهاجری، مدیرعامل «برند آر ان اس» و شاهرخ کشاورز حضور داشتند. چگونگی گسترس شعب و نحوه فروش آنلاین فعالیت‌های خود موضوعی بود که سخنرانان در این مناظره به آن پرداختند.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا