فیسبوک فید Friends را معرفی کرد؛ تمرکز بر پستهای دوستان و حذف محتوای پیشنهادی و تبلیغاتی

فیسبوک فید Friends را معرفی کرد؛ تمرکز بر پستهای دوستان و حذف محتوای پیشنهادی و تبلیغاتی
فیسبوک سعی دارد با معرفی تب جدید به نام Friends، تجربهی اجتماعی کلاسیک خود را احیا کند. این تب جدید با فیلتر پیشنهادهای الگوریتمی که در صفحهی اصلی نمایش میيابند، محتوای مرتبط با دوستان کاربران را نمایش میدهد.
ویژگی جدید فیسبوک ابتدا در ایالات متحده و کانادا ارائه میشود و شامل استوری، ریلز، پست و تاریخ تولد دوستان کاربران خواهد بود.
فیسبوک در پست وبلاگی خود با معرفی قابلیت Friends نوشت: «فیسبوک در طول سالها تکامل یافت تا نیازهای درحال تغییر را برآورده کند و تجربههای بینظیری در بخشهای مختلف ازجمله گروهها، ویدیوها و مارکتپلیس ارائه دهد، اما جادوی ارتباط با دوستان بهنوعی کمرنگ شد.»
تب Friends قبلاً شامل درخواستهای دوستی و پیشنهادهای دوستی بود، اما اکنون جای خود را به فید اختصاصی فقط برای دوستان داده است. این تغییر میتواند راهی برای رهایی از محتوای تبلیغاتی و پستهای تصادفی گروهها باشد که در سالهای اخیر، صفحهی اصلی کاربران را پُر کردهاند.
برای استفاده از قابلیت جدید Friends، کاربران میتوانند این تب را از طریق نوار ناوبری اپلیکیشن فیسبوک پیدا یا به نوار ناوبری پین کنند. برای این کار باید روی آیکون سهخطی در اپلیکیشن فیسبوک ضربه بزنید و وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید. اکنون باید به Tab Bar بروید و تبهای مورد نظر برای پینشدن را برگزینید.
درآمدزایی با بازدیدهای استوری؛ فیسبوک آپدیت شد
ادعای یک افشاگر: فیسبوک زمانی برای کسب مجوز فعالیت در چین، ابزار سانسور توسعه داده بود
فیسبوک اعلام کرد که در سال جاری، چند ویژگی کلاسیک دیگر را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. این اقدام بخشی از برنامهی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا برای بازگرداندن حس و حال قدیمی شبکهی اجتماعی مذکور محسوب میشود.
نظر شما دربارهی تغییرات جدید فیسبوک چیست؟ آیا این پلتفرم میتواند جایگاه اجتماعی خود را مانند گذشته احیا کند؟