بازی

5 ترفند برای بهتر شدن در کلش اف کلنز از زبان فروشگاه آی گیم

5 ترفند برای بهتر شدن در کلش اف کلنز از زبان فروشگاه آی گیم

در بازی موبایلی کلش اف کلنز  باید یک استراتژی کامل برای پیشبرد اهداف خود داشته باشید. یک استراتژی کامل شامل نکاتی می‌شود که باعث می‌شوند، دهکده شما با سرعت بیشتری پیشرفت کند و در دفاع و حملات نیز موفق‌تر ظاهر شوید.

اموزش رشد سریع در کلش اف کلنز

کلش او کلنز نخستین‌بار در سال 2013 میلادی منتشر شد. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است اما برای برخورداری کامل از امکانات درون بازی و پیشبرد سریع‌تر آن می‌توانید از خرید جم کلش آف کلنز یا دیگر بسته های درون بازی، همچون؛ بلیط طلایی کلش اف کلنز، پادشاه قهرمان کلش آف کلنز، کارگر کلش آف کلنز، آفر ویژه کلش آف کلنز و…  استفاده کنید. برای آشنایی با 5 ترفندی که شما را در بازی کلش آف کلنز حرفه‌ای‌تر می‌کند، این مطلب را بخوانید.

1.    بازپخش بازی بازیکنان حرفه‌ای را تماشا کنید

در بازی کلش آف کلنز و پلتفرم‌های ویدئویی می‌توانید بازپخش حملات بازیکنان حرفه‌ای و تاکتیک‌های دفاعی آن‌ها را به شکل رایگان تماشا کنید. سعی کنید بازپخش بازیکنانی که رده‌های برتر هستند را برای خود تحلیل کرده و دلیل تصمیم‌گیری و چگونگی شروع حملات آن‌ها را بیابید. بازیکنانی که در لیست برترین‌ها قرار دارند، همواره از بهترین استراتژی‌ها برای حمله و دفاع استفاده می‌کنند. بنابراین لازم است که در بسیاری از مواقع لازم است که از این بازپخش تقید کنید تا بتوانید در حمله و دفاع عملکرد حرفه‌ای داشته باشید.

نحوه چینش نیروها، زمان استفاده از آن‌ها، ترتیب استفاده از آن‌ها، زمان‌بندی و شکل شروع حملات از مهم‌ترین نکاتی هستند که تحلیل آن‌ها به حرفه‌ای‌تر شدن بازیکنان کلش آف کلنز کمک می‌کند. همچنین با تقلید از چینش‌های دفاعی بازیکنان برتر می‌توانید، وضعیت تدافعی دهکده خود را در برابر رقبا بهبود ببخشید و از این طریق کاپ و منابع خود را حفظ کنید.

2.    نیروهای پرکاربرد را به‌خوبی بشناسید

اولین چیزی که بلافاصله بعد از دانلود بازی کلش آف کلنز باید به سراغ آن بروید، آشنایی با نیروهای بازی است. در واقع بسیار مهم است که تمام نیروهای بازی کلش آف کلنز را به طور کامل بشناسید. شناخت کامل نیروهای کلش آف کلنز شامل نحوه استفاده صحیح از آن‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف آن‌ها است. برای مثال نیروی پکا بسیار قدرتمند و مقاوم است، اما ممکن است منحرف شود و به‌جای حرکت به تاون هال به سراغ آیتم‌های غیرضروری برود. دانستن موارد مشابه و نحوه کارکرد نیروها، به‌ویژه نیروهای پرکاربرد‌ مثل بالون، گالم، ویزارد، هیلر و ماینر به شما کمک می‌کند تا در هنگام حملات نیروهای خود را در زمان مناسب، موقعیت مناسب و مکان مناسب استفاده کنید.

3.     از امکان خرید درون فروشگاه کلش آف کلنز استفاده کنید

کلش آف کلنز در دسته‌بندی بازی‌های استراتژیک و اکشن قرار می‌گیرد. بنابراین شما با پیشرفت در بازی، وقتی به اهداف خاصی دست پیدا می‌کنید، جم‌ها یا همان جواهرات یا سنگ‌های قیمتی به دستاوردهای شما تعلق می‌گیرد. همچنین دستاوردهای دشوارتر برای شما جواهرات بیشتری به ارمغان می‌آورد.

احتمالا می‌دانید که ارتقای تجهیزات، نیروها و قهرمان‌ها در بازی کلش آف کلنز نیازمند گذشت زمان طولانی و دسترسی به منابع بسیاری است که به دست آوردن آن‌ها ممکن است، روزها طول بکشد. در چنین شرایطی می‌توان با امکان استفاده از خدمات خرید درون‌ بازی کلش آف کلنز با زحمتی کمتر و سرعتی بیشتر این ارتقاها را تکمیل کرد و در نبردها پیروز میدان باشید. می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه معتبر، بهترین قیمت جم کلش اف کلنز را پیدا کرده و مدت‌زمان کوتاهی به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید.

اژدها در بازی کلش بالای الماس

با جم کلش اف کلنز ارتش و سلاح‌های خود را تقویت کنید.

خرید جم کلش آف کلنز بهترین راه برای دسترسی به بیشترین امکانات در کمترین زمان در این بازی است. از جم‌ها می‌توانید برای خرید سپرها (Shields) با مدت‌زمان‌های مختلف یا گارد دهکده دو ساعته استفاده کنید که پایگاه شما را در برابر حملات محافظت می‌کند.

از سنگ‌های قیمتی می توان برای خرید اقلام جادویی از معامله‌گر نیز استفاده کرد. در Builder Base، جم‌ها را می‌توان برای به‌دست آوردن فوری مجموعه پاداش‌های بعدی استفاده کرد. کاربردهای دیگر جم‌های خریداری شده را با هم مرور می‌کنیم:

  • تقویت حملات با تقویت ارتش و سلاح‌ها
  • ارتقا ساختمان تولید اکسیر
  • استفاده در بخش سازندگان (Builders)
  • به‌پایان رساندن سریع‌تر ساخت‌وساز، تحقیق و آموزش
  • ارائه کمک‌های مالی (Donations)
  • خرید منابع (Purchase Resources)
  • خرید اقلام جادویی (Magic Items)
  • خرید اسلات‌های جنگی اضافی (Extra War Slots)
  • انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای (In-AppPurchase)

4.    دلایل شکست در حملات و دفاع را تحلیل کنید

خوشبختانه این امکان در کلش آف کلنز وجود دارد که بازپخش حملات و دفاع‌های خود را بدون محدودیت مشاهده کنید. بازیکنان کلش از این طریق می‌توانند دلایل عدم موفقیت خود را مشاهده و تحلیل کنند و در دفعات بعدی آن‌ها را تکرار نکنند. برای مثال ممکن است که قرار دادن اینفرنو تاورها و ایکس بوها در کنار همدیگر باعث شده باشد که رقیب با استفاده چند اسپل فریز، سیستم دفاعی دهکده شما را فلج کند. چنین مواردی را لازم است که بعد از عدم موفقیت در دفاع مشاهده کنید و آن‌ها را تصحیح کنید. از سوی دیگر می‌توانید دلایل عدم موفقیت خود در هنگام حملات را نیز به‌وضوح تماشا و تحلیل کنید.

5.    همیشه بعد از ارتقای کامل تمامی آیتم‌ها به تاون هال بعد بروید

یکی از مواردی که انجام آن باعث تبدیل شدن شما به یک بازیکن مبتدی می‌شود، رفتن به سطح تاون هال بعدی بدون انجام تمام ارتقاهای ممکن است. برای رفتن به تاون هال بعدی شرطی درباره ارتقا کامل ساختمان‌ها، نیروها و قهرمان‌ها وجود ندارد. همین مساله باعث می‌شود که بسیاری از بازیکنان به‌خاطر کسب امکانات بیشتر به سطح بعدی بروند و به ارتقای کامل تجهیزات در تاون هال قبلی خود اهمیت ندهند.

ارتش بربر ها و کماندارها در کلش و آی گیم

بازیکنان حرفه‌ای کلش آف کلنز پس از ارتقای کامل تمام تجهیزات دفاعی به تاون هال می‌روند

این در حالی است که بازیکنان حرفه‌ای کلش آف کلنز تنها پس از ارتقای کامل تمام تجهیزات دفاعی، دیوارها، نیروها، طلسم‌ها و قهرمان‌ها به سطح بعدی تاون هال می‌روند. رعایت کردن این مساله از چندین جهت به یاری بازیکنان کلش آف کلنز می‌آید. در وارها رقبای آسان‌تری خواهید داشت، سکه کمتری را در دفاع از دست می‌دهید و مدیریت دهکده برایتان آسان‌تر است.

خرید آسان امکانات پولی بازی ها با استفاده از خدمات آی گیم

حتما گیمر ها با تمام اصطلاحات خرید درون بازی و پول درون بازی آشنایی دارند. گیمر برای نصب و بازی کردن نیازی به هزینه کردن ندارد. اما امکانات و بسته هایی برای هر بازی درنظر گرفته شده که در اختیار داشتن آنها لذت بازی کردن برای گیمر را بسیار زیاد خو اهد کرد. بهترین راه برای خرید خدمات درون بازی، در اختیار داشتن پول درون بازیست. به این ترتیب هر گاه که گیمر نیاز به خرید پک مورد نظر خود داشته باشد کافیست از پولی که در اختیار دارد هزینه کرده و آن بسته را برای خود فعال کند.

اگر می‌خواهید آیتم‌های ویژه بازی کلش آف کلنز را خریداری کنید، می‌توانید با خیال آسوده از خدمات فروشگاه آی گیم استفاده کنید. آی گیم به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر آیتم‌های پولی کلش آف کلنز، خرید درون برنامه ای بازی های خارجی دیگر را نیز خریداری کنید. بنابراین شما همین حالا می‌توانید تمام آیتم‌های پولی درون بازی‌ها را بدون مواجهه با مشکلات تحریم و با کمترین قیمت ممکن از فروشگاه آی گیم خریداری کنید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و بیکینگ هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا