تکنولوژی

گوگل پیکسل 6a با پردازنده تنسور و رم 6 گیگابایتی در راه است

گوگل پیکسل 6a با پردازنده تنسور و رم 6 گیگابایتی در راه است

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوگل گوشی «پیکسل 6 ای« (Pixel 6a) را ماه آینده معرفی خواهد کرد. اما قبل از اینکه گوگل بخواهد این کار را بکند، منابع خبری بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی را طی ماه‌های اخیر فاش کرده‌اند! اتفاقی که البته برای غول جستجوی اینترنتی جهان چندان تازگی ندارد.

انتظار می‌رود پیکسل 6a ظاهری شبیه به پیکسل 6 و 6 پرو داشته باشد، اما با مشخصاتی ضعیف‌تر و ابعادی کوچک‌تر. این گوشی به تازگی در لیست نتایج Geekbench ظاهر شده که نشان می‌دهد به تراشه داخلی گوگل یعنی تنسور (Tensor) مجهز بوده و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در ضمن، همان‌طور که انتظار می‌رفت، سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض بر روی پیکسل 6a نصب شده خواهد بود. امتیازی که این گوشی در بخش تک هسته‌ای به دست آورده برابر 1050 و در بخش چند هسته‌ای نیز برابر 2833 می‌باشد که کاملاً با امتیازهای دو گوشی دیگر سری پیکسل 6 مطابقت دارد.

گوگل پیکسل 6a

شایعه شده که پیکسل 6a به یک صفحه نمایش اولد 6.2 اینچی مجهز بوده و اسکنر اثر انگشت را در زیر نمایشگر خود خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی همان شکل کلی طراحی سری پیکسل 6 را حفظ کرده، اما در ابعادی جمع‌وجورتر با اندازه‌های 152.2 در 71.8 در 8.7 میلی متر تولید خواهد شد. طبق گزارش‌ها، بخش دوربین نیز شامل یک سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی ساخت سونی (IMX363) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی دیگر سونی (IMX355) از نوع فوق عریض خواهد بود.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا