فناوری

رندر جدید خودروی BMW X۱ ۲۰۲۳ ظاهر آن را لو داد

رندر جدید خودروی BMW X۱ ۲۰۲۳ ظاهر آن را لو داد

نسل فعلی خودروی X۱ شرکت بی ام و، قدیمی‌ترین کراس اوور در خط تولید BMW تا به امروز است. این خودرو در سال ۲۰۱۵ با یک پلتفر مبتنی بر مینی عرضه شد و در آستانه هفتمین سال تولید خود است. فیس لیفت این خودرو در سال ۲۰۱۹، جذابیت آن را تمدید کرد، اما در هر صورت کوچکترین کراس اوور BMW قرار است دوباره طراحی شود.

به گفته بی ام و، نسل سوم خودروی X۱ امسال و مطابق با چرخه عمر هفت ساله این برند برای هر مدل، معرفی خواهد شد. عکس‌های جاسوسی اخیر نشان می‌دهد که معرفی آن نسبتا نزدیک است، زیرا خودرو‌های آزمایشی استتار بیشتری دارند.

به نظر می‌رسد که BMW رویکرد محتاطانه‌ای را برای X۱ جدید خود در پیش خواهد گرفت. جلوپنجره پهن باقی مانده است، اما مانند نسخه XM نخواهد بود. رندر جدید این خودرو چراغ‌های جلوی بزرگ‌تر و خشن‌تری را در مقایسه با مدل فعلی نشان می‌دهد.

خودروی BMW X۱ ۲۰۲۳

در مورد اندازه، انتظار نمی‌رود که این خودرو بزرگتر از مدل قبلی باشد. کارشناسان بر این باور هستند که طول آن همچنان کمتر از ۱۸۰ اینچ خواهد بود، زیرا اندازه اکثر رقبای آن نیز تقریباً در همین حوالی است. با این حال، ممکن است این خودرو چند اینچ در عرض و ارتفاع افزایش اندازه داشته باشد تا فضای بیشتری در داخل آن ایجاد شود.

امسال به دلایل مختلفی سال شلوغی برای بی ام و است و باید منتظر ماند تا دید این شرکت چه زمانی از این خودرو، رسما رونمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

  • خط و نشان هکر‌های Lapsus$ برای انویدیا

 

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا