نماد سایت مجله خبری بیکینگ

اولین رندرهای سونی اکسپریا 1 IV فاش شد

اولین رندرهای سونی اکسپریا 1 IV فاش شد

اولین رندرهای سونی اکسپریا 1 IV فاش شد

سونی قرار است گوشی اکسپریا 1 IV را به‌عنوان جایگزین اکسپریا 1 III معرفی کند و حالا رندرهای این گوشی پرچمدار فاش شده است که دید بسیار خوبی از آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس این رندرها، سونی اکسپریا 1 IV از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی خود نخواهد داشت و همچنان از یک فریم فلزی در کنار نمایشگر بلندی با نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره خواهد برد. تنها تفاوت این گوشی با مدل قبلی‌اش حذف دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت خواهد بود. حتی جک هدفون صوتی نیز سر جای خودش باقی مانده است.

طبق شایعات، سونی اکسپریا 1 IV مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن ۳۱۶۰x۱۶۴۴ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از طرفی، کار پردازش این گوشی را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم بر عهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

  • سونی از خودروی برقی ویژن اس ۰۲ رونمایی کرد
  • طوفان سونی اکسپریا ۱ مارک IV در راه است

سونی اکسپریا 1 IV یک کوشی بلند با ابعاد ۱۶۴.۷x۷۰.۸x۸.۳ میلیمتر خواهد بود و سه دوربین با آرایش عمودی در قاب پشت خود خواهد داشت. سایر مشخصات این گوشی شامل پشتیبانی از استاندارد IP65 / IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردغبار خواهد بود.

سونی علاوه بر گوشی‌های هوشمند قصد دارد روی محصولات دیگری نیز سرمایه‌گذاری کند و اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، این شرکت تا پایان سال ۲۰۲۴ حدود ۵۰۰ میلیون دلار در بخش زیرساخت‌ها هزینه خواهد کرد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت ژاپنی با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد. نظر شما درباره طراحی سونی اکسپریا 1 IV چیست؟

منبع: Gizchina

خروج از نسخه موبایل