نماد سایت مجله خبری بیکینگ

اورواچ ۲، بدترین بازی تاریخ استیم از نظر گیمرها

اورواچ ۲، بدترین بازی تاریخ استیم از نظر گیمرها

اورواچ ۲، بدترین بازی تاریخ استیم از نظر گیمرها

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون ضعیف‌ترین بازی تاریخ استیم از نظر کاربران به حساب می‌آید.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت از زمان عرضه بازی Overwatch 2 درگیر جنجال‌های مختلف شد و به نظر می‌رسد انتقاد بازیکنان با گذر زمان در حال گسترش است. بسیاری از بازیکنان نسبت به تغییرات بحث‌برانگیز PvE، رویکردهای کسب درآمد و فقدان ویژگی‌هایی که سازندگان وعده داده بودند، اعتراض خود را نشان داده‌اند. با وجود این مشکلات، جای تعجبی ندارد که تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 رو به کاهش باشد و حال می‌توانیم انعکاس آن را در واکنش‌ تند کاربران استیم مشاهده کنیم.

بلیزارد اخیرا همزمان با شروع فصل ششم بازی Overwatch 2 به نام Invasion، آن را روی فروشگاه استیم در دسترس بازیکنان قرار داد. با این وجود به نظر می‌رسد بازیکنان استقبال چندان خوبی از اولین بازی بلیزارد روی فروشگاه استیم نداشته‌اند و بازخوردهای آن‌ها بسیار منفی‌تر از تصورات سازنده بوده است.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر رده‌بندی بسیار منفی (Overwhelmingly Negative) را در بخش نظرات کاربران به خود اختصاص داده است؛ به طوری که از میان بیش از ۱۰۰ هزار بازخورد تنها ۹ درصد آن‌ها مثبت بوده‌اند. با این وجود بازی Overwatch 2 پس از عرضه روی استیم توانست تعداد قابل توجهی از بازیکنان جدید را جذب کند و طبق آمار SteamDB به تعداد حداکثر کاربران همزمان بیش از ۷۵ هزار نفر دست یابد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

خروج از نسخه موبایل