بازی

برنامه گروه امبریسر برای عرضه ۲۳۴ بازی پی سی و کنسول تا سال ۲۰۲۶

برنامه گروه امبریسر برای عرضه ۲۳۴ بازی پی سی و کنسول تا سال ۲۰۲۶

گروه امبریسر در چند سال گذشته به‌طور مداوم رشد کرده است و مجموعه‌ای از خریدها را در این مدت انجام داد تاکنون تعداد زیادی استودیوی بازی‌سازی بزرگ و کوچک را در مالکیت خود داشته باشد. باتوجه‌به تعداد زیاد استودیوهایی که اکنون تحت رهبری گروه امبریسر فعالیت می‌کنند، تعجبی ندارد که بازی‌های زیادی تحت عنوان این شرکت در حال توسعه باشند. شرکت امبریسر در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی ۲۳۴ بازی روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها از هم‌اکنون تا پایان مارس ۲۰۲۶ است.

از این تعداد، ۲۵ بازی AAA با بودجه‌ی بزرگ خواهند بود. امبریسر جزئیات بیشتری در این مورد اعلام نکرد. با نگاهی به استودیوهای تحت مدیریت امبریسر می‌توان دریافت اولین بازی AAA که قرار است در آینده عرضه شود، Dead Island 2 از استودیوی Dambuster است که اخیرا تاریخ انتشار آن تا تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) به تعویق افتاد. همچنین بازی AAA بعدی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic است که توسعه‌ی آن به سیبر اینتراکتیو سپرده شده است.

علاوه‌بر این می‌توان به ساخت نسخه‌ی بعدی سری Tomb Raider توسط کریستال داینامیکس اشاره کرد. ایداس مونترال یکی دیگر از استودیوهای امبریسر بوده و در حال کار روی پروژه‌های متعددی است که ظاهرا یکی از آن‌ها نسخه‌ی جدید سری Deus Ex خواهد بود. همچنین استودیو 4A Games در حال کار روی نسخه‌ی بعدی سری Metro است و درکنار آن احتمالا یک IP جدید در سبک شوتر اول شخص را بسازد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا