نماد سایت مجله خبری بیکینگ

اعلام زمان انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم

اعلام زمان انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم

اعلام زمان انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم

یوبیسافت اخیرا برخی از آثارش را در دسترس کاربران استیم قرار داد که بسیاری از آن‌ها برای سال‌ها در انحصار Ubisoft Connect و Epic Games Store بودند. بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Anno 1800 نخستین آثاری بودند که به فروشگاه شرکت ولو راه یافتند و به‌زودی بازی Watch Dogs: Legion نیز به جمع آن‌ها ملحق می‌شود. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان راه‌یابی این بازی جهان-باز به استیم مشخص شده است.

همان‌طور که در فروشگاه استیم قابل مشاهده است، طرفدارها باید در تاریخ ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) منتظر انتشار بازی Watch Dogs: Legion در استیم باشند. بازیکن‌ها در زمان راه‌یابی این بازی ماجراجویی جهان-باز به فروشگاه Valve می‌توانند یکی از سه نسخه‌ی Standard ،Gold و Ultimate را خریداری کنند.

نسخه استاندارد Watch Dogs: Legion تنها شامل بازی اصلی می‌شود؛ درحالی‌که نسخه‌ گلد علاوه‌بر بازی اصلی محتوی سیزن پس است که چهار قهرمان نظیر ایدن پیرس و رنچ از نسخه‌های اول و دوم واچ داگز را در دسترس قرار می‌دهد. نسخه آلتیمیت نیز درکنار محتویات قبلی شامل بسته Ultimate Pack است که ۳ کاراکتر با ماسک‌ها و لباس‌های منحصربه‌فرد، ۳ ماسک، افزایش‌دهنده میزان دریافت XP و ارز در بخش‌های آنلاین و کمپین را ارائه می‌دهد.

بازی Watch Dogs: Legion درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی ماجراجویی در طول این سال‌ها درکنار محتویات پولی میزبان چند به‌روزرسانی رایگان شده است.


مجله خبری بیکینگ

خروج از نسخه موبایل