تکنولوژی

شیائومی 12 اولترا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد + مشخصات احتمالی

شیائومی 12 اولترا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد + مشخصات احتمالی

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شیائومی 12 پرو یک گوشی بسیار خوب و رده بالاست که به تازگی به خارج از چین نیز راه پیدا کرده است. اما کمپانی چینی به این حد از کیفیت راضی نیست و قصد دارد یک مدل اولترا را هم برای این سری عرضه کند. شیائومی 12 اولترا که به عنوان جانشین می 11 اولترا عرضه خواهد شد، یک گوشی فوق العاده رده بالا خواهد بود و امروز یک منبع آگاه زمان احتمالی عرضه آن را فاش کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

ظاهراً شیائومی 12 اولترا در ماه مه به صورت رسمی در چین رونمایی شده و پس از مدتی نیز راهی سایر کشورها خواهد شد. شیائومی معمولاً بین عرضه نسخه‌های چینی و جهانی پرچمدارهای خود فاصله زیادی نمی‌اندازد. این روند در مورد اعضای قبلی سری 12 نیز تکرار شد و این گوشی‌ها پس از معرفی در ماه دسامبر در چین، اواسط مارس برای عرضه در بازارهای بین المللی رونمایی شدند. بنابراین، به نظر می‌رسد برای ورود شیائومی 12 اولترا به بازارهای جهانی انتظار زیادی نخواهیم کشید.

شیائومی 12 اولترا

طبق شایعات قبلی، شیائومی 12 اولترا به تراشه بهبود یافته کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهد بود که این تراشه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. صفحه نمایش گوشی از نوع اولد با وضوح QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز خواهد بود و برای تأمین انرژی هم از یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات استفاده شده است. ماژول دوربین پشتی نیز به احتمال فراوان از برند شناخته شده لایکا خواهد بود.

مستر بلیط

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا