بازی

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown تا سال ۲۰۲۴ تاخیر
خورد

متاسفانه مجددا بازی Test Drive Unlimited Solar Crown با تأخیر مواجه شد و این بار قرار است طی سال میلادی بعدی عرضه شود.

آخرین خبری که از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown شنیده بودیم، تأخیر در عرضه‌ی این اثر ریسینگ تا سال ۲۰۲۳ بود. متاسفانه بار دیگر خبری ناخوشایند درباره این ویدئوگیم منتشر شده است. این بار تاریخ عرضه آن تا سال میلادی ۲۰۲۴ عقب افتاد.

البته گفتنی است این تأخیر برای عرضه مجدد نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی نیست و ظاهرا استودیو KT Racing به زمان بیشتری برای توسعه این اثر نیاز دارد. نکته جالب اینکه بازی بی‌سروصدا تأخیر خورد و این تأخیر توسط استودیو سازنده یا Nacon، ناشر آن اعلام نشد.

در عوض در جریان آخرین گزارش مالی نیکون بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای عرضه حول‌وحوش فوریه و مارس ۲۰۲۴ فهرست شده بود. مسئله دیگر اینکه در این سند همچنان پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به چشم می‌خورد؛ هرچند احتمالا اشتباهی رخ داده است. زیرا نسخه‌های نسل پیش بازی سال گذشته لغو شده بودند.

اگر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در اوایل سال میلادی بعدی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شود، تقریبا ۴ سال بعد از معرفی به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا