بازی

احتمال نمایش بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۳۰ ژوئن

احتمال نمایش بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۳۰ ژوئن

بازی God of War Ragnarok رسما برای انتشار در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. با اینکه نیمه‌ی اول سال روبه پایان است، اما هنوز تاریخ انتشار این دنباله مورد انتظار مشخص نیست. باعنایت‌به اینکه این اواخر بازی‌های بزرگ و کوچکی با تأخیر مواجه شدند، بسیاری بر این باور بودند که سرنوشت مشابهی در انتظار گاد آو وار رگنراک است. بااین‌وجود استودیو سانتا مونیکا قبلا تأکید کرد که این بازی در سال جاری به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید.

رویدادهای دیگری نظیر رده‌بندی سنی بازی در کره‌جنوبی و فروش کالاهای مرتبط با آن در یک خرده‌فروشی نیز حاکی از همین موضوع بودند. اکنون یکی از اینسایدرهای قابل اطمینان صنعت بازی به نمایش قریب‌الوقوع بازی God of War Ragnarok اشاره کرده است. اخیرا The Snitch یک تصویر گیف مرموز را توئیت کرد که تنها کریتوس را به‌همراه اعداد ۱۱۱۱۰ نشان می‌دهد. جالب اینکه با تبدیل این عدد از مبنای ده‌دهی به دودویی یا باینری عدد ۳۰ به‌دست می‌آید که احتمالا به نمایش یا تعیین تاریخ انتشار بازی گاد آو وار رگنراک در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) اشاره دارد.

دانلود از آپارات

این با سایر گزارش‌های اخیر نیز کاملا مطابقت دارد. مدتی قبل جیسون شرایر از رسانه‌ی بلومبرگ ادعا کرد که از منابع خود درباره‌ی عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok در ماه نوامبر و نمایش این محصول در اواخر ماه ژوئن شنیده است. البته The Snitch در طول ماه‌های گذشته موارد زیادی را به‌درستی پیش‌بینی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به معرفی بازی‌های The Last of Us Part 1 و Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion، راه‌یابی بازی پرسونا به ایکس باکس و عرضه بازی Hollow Knight: Silksong از روز اول در گیم پس اشاره کرد.

البته این مورد هنوز رسما از سوی استودیو سانتا مونیکا تأیید یا تکذیب نشده است و طرفدارها تا زمان انتشار اطلاعات موثق باید انتظارات خود را کنترل کنند. حساب توئیتر PlayStation Game Size قبلا گزارش داد که در پایگاه داده پلی استیشن تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی خدای جنگ تعیین شده است. این تاریخ مصادف با روز جمعه است که با رویه‌ی معمول عرضه‌ی آثار AAA مطابقت دارد. بازی God of War Ragnarok در زمان عرضه در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا