فناوری

راه اندازی تراشه بلاک چین برای ارزهای دیجیتال

راه اندازی تراشه بلاک چین برای ارزهای دیجیتال

مجله خبری بیکینگ شرکت اینتل روز جمعه تراشه جدیدی را برای کاربرد‌های بلاک چین مانند استخراج بیت کوین و NFT برای پول نقد برای افزایش استفاده از ارز‌های دیجیتال راه اندازی کرد.

به گزارش سایت رویترز، این تراشه اواخر امسال عرضه خواهد شد و اولین مشتریان Block Inc (SQ.N) و شرکت Square Inc تحت رهبری جک دورسی هستند تا تمرکز رو به رشد خود را روی بلاک چین برجسته کنند. در سال‌های قبل، بلاک‌ چین‌ها به عنوان دفتر کل عمومی بودند که سوابق تراکنش‌ها در شبکه‌های رایانه‌ها را نگهداری می‌کردند. ظهور آن‌ها همچنین باعث ایجاد سر و صدایی در مورد کلماتی مانند “Web.۳” و “NFTs” شده که تمرکز زدایی فناوری‌ها را تبلیغ می‌کنند.

تراشه اینتل

اینتل گفت:” تراشه‌ جدید یک «شتاب‌دهنده» کم‌ مصرف است که برای سرعت بخشیدن به وظایف بلاک‌چین که به مقادیر زیادی قدرت محاسباتی نیاز دارد و در نتیجه انرژی زیادی مصرف می‌کند، طراحی شده است. طراحی تراشه جدید، که کارت‌های گرافیک آن به طور گسترده برای فعالیت‌های ماینینگ استفاده می‌شوند، دارای یک تراشه جداگانه برای استخراج اتریوم است.” اینتل همچنین بخش جدیدی به نام گروه محاسباتی سفارشی را در واحد تجاری سیستم‌های محاسباتی شتاب دهنده و گرافیک خود تشکیل داده است.


بیشتر بخوانید

  • جدیدترین پردازنده اینتل را بشناسید

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا