واکنش منتقدین به بازی Redfall
واکنش منتقدین به بازی Redfall
بهتازگی میانگین امتیازات بازی Redfall منتشر شده و جدیدترین ساخته آرکین محصول جالب و سرگرم کنندهای نیست.
آرکین همیشه به ساخت بازیهای موفق و سرگرم کننده معروف بوده و اگر بازیهای ساخته شده آنها نگاه کنیم، متوجه میشویم که تمامی آنها از المانهای مشابهی برخوردار هستند. حتی Prey و Deathloop که دو محصول بهظاهر مجزا از سری Dishonored بودند، تاحدی فرمول دوست داشتنی آرکین را در خود جای داده بودند.
این در حالی است که پس از معرفی بازی Redfall، مشخص شد که با یک محصول کاملا متفاوت طرف هستیم. یک بازی کوآپ چهارنفره که در جریان آن باید مأموریتهای مختلفی را کامل کرده و بخش داستانی بازی را پیش ببرید. نمایشهای اولیه بازی آنطور که باید و شاید قادر به جذب مخاطب نبودند و بهنظر میرسید که با یک محصول خونآشام محور ساده طرف هستیم. حال ردفال، جدیدترین ساخته استودیو آرکین، بهتازگی منتشر شده است و میانگین امتیازات آن نوید یک بازی جذاب و سرگرم کننده را نمیدهد.
در ادامه بخشی از نظرات منتقدان بازی Redfall را مطالعه خواهید کرد و میتوانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.
Redfall
- سازنده: استودیو آرکین
- ناشر: استودیوهای بازیسازی ایکس باکس
- سبک: اول شخص تیراندازی و جهان باز
- پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
- تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ماه
هابی کنسولز: ۷۸ از ۱۰۰
زمانیکه تمامی مشکلات فنی روز عرضه بازی رفع شوند، ردفال بازی خوبی خواهد بود. تلاش خوب آرکین از جنبه ساختار داستانی و گیمپلی بهخاطر وجود باگها و گلیچهای ثابت و مداوم در پسزمینه قرار گرفته و جدا از تمامی موارد، شاهد یک انحصاری شدیدا سرگرم کننده هستیم.
گاد ایز گیک: ۶۰ از ۱۰۰
موانعی نظیر هوشمصنوعی بسیار ضعیف، مأموریتهای خشک و غیرجذاب و پاپآپ شدن تکسچرها سر راه Redfall قرار گرفته است. ازاینرو بهترین بخشهای بازی هم بهصورت کامل زیر سایه مشکلات قرار گرفتهاند.
گیمینگبولت: ۵۰ از ۱۰۰
ردفال ضعیفترین بازی استودیو آرکین تابهامروز است. یک ساختار داستانی خوب و باقیماندهای از فرمول همیشگی تیمسازنده بهتنهایی برای غلبه کردن بر مشکلات متعدد نظیر هدایت سفت کاراکترها، داستانسرایی بدون زرق و برق ضعیف، کمبودهای فنی و طراحیهای ضعیف ناامید کننده کافی نیست.
ولپلید: ۴۵ از ۱۰۰
یک تلاش ناامید کننده در سبک تیراندازی اول شخص جهان باز و Redfall هیچکدام از طعم و مزه و مکانیکهای خوبی را که از استودیو آرکین توقع داشتیم، در خود جای نداده است.
گیماسپات: ۴۰ از ۱۰۰
متاسفانه Redfall بازیای است که نباید عرضه میشد. باگهای متعدد تاثیر بهسزایی روی حلقه تکرار گشتوگذار جهان بازی با دوستان گذاشته است. این در حالی است که خود حلقه تکرار گشتوگذار بازی هم بهخاطر اجرای ضعیف المانهای بازی تحت تاثیر قرار گرفته است. نمیدانم که آیا استودیو آرکین خودش بهسراغ توسعه یک بازی لوت محور تیراندازی رفته است یا این وظیفه به آنها محول شده است. اما، میتوانم بگویم که یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی جهان، ناگهان بدون قدرت و اثربخشی شده است.