نگاهی به گذشته؛ شکست سازندگان دستگاههای اندروید در شبیهسازی آیپاد تاچ اپل
نگاهی به گذشته؛ شکست سازندگان دستگاههای اندروید در
شبیهسازی آیپاد تاچ اپل
همچنین، سونی با سرویس پخش موسیقی Music Ultimate سعی میکرد با اسپاتیفای و آیتیونز رقابت کند. هزینهی استفاده از سرویس رادیو اینترنتی سونی ۴ دلار و هزینهی سرویس پخش براساس تقاضا ۱۰ دلار در ماه بود.
Music Ultimate سونی امکان همگامسازی کتابخانهی موسیقی شخصی از روی کامپیوتر شخصی به فضای ابری را نیز فراهم کرد. سرویس مذکور از پخش آفلاین هم پشتیبانی میکرد؛ زیرا در آن زمان دسترسی به اینترنت ازطریق سیمکارت در اکثر کشورهای جهان هزینهی زیادی داشت. بههرحال، این سرویس نهایتاً سال ۲۰۱۷ به فعالیت خود پایان داد.
سامسونگ نیز سال ۲۰۱۵ سرویس استریم خود موسوم به Milk Music را راهاندازی کرد. این پلتفرم با اشتراکهای بدون آگهی و پشتیبانی از تبلیغات شروع به کار کرد. غول فناوری کرهای یک سال بعد سرویس مذکور را تعطیل کرد و از سال ۲۰۱۷ دیگر هیچ ردی از آن بهجا نماند.
حال به پخشکنندههای موسیقی اندروید برگردیم؛ جایی که سونی همچنان سعی میکرد در آن حضور داشته باشد و محصولاتی مثل NW-A300 و NW-ZX700 را معرفی کرد.