جیم رایان: انتشار بازی های پلی استیشن روی پی سی ۲ یا ۳ سال بعد عرضه قابل قبول است

جیم رایان: انتشار بازی های پلی استیشن روی پی سی ۲ یا ۳ سال
بعد عرضه قابل قبول است
مدیرعامل پلی استیشن عقیده دارد انتشار بازیهای پلی استیشن روی پیسی ۲ یا ۳ سال بعد عرضه، قابل پذیرش است.
جیم رایان، مدیرعامل و رئیس پلی استیشن بیان کرده سونی به استراتژی کنونی خود برای انتشار آثار انحصاری پلی استیشن روی کامپیوتر چند سال پس از عرضه آنها ادامه خواهد داد. او در مصاحبه با مجله فامیتسو گفت انتشار بازیهای پلی استیشن 5 روی رایانههای شخصی ۲ یا ۳ سال بعد عرضه اولیه این بازیها، برای شرکت ژاپنی جوابگو بوده است.
رایان گفت: «ما کاملا از اهمیت بازیهای انحصاری PS5 باخبریم. همانطور که قبلا گفتم، مسئولیت اصلی استودیوهای پلی استیشن ساخت آثاری برای آخرین کنسول پلی استیشن است که بازیکنان از آن لذت خواهند برد. ما تعداد انحصاریهای پلی استیشن 5 را افزایش خواهیم داد و انتشار نسخههای پیسی ادامه خواهد داشت».
وی افزود: «من معمولا این فرصت را دارم تا از طرفداران ویدئوگیم نظرات آنها را بپرسم و وقتی از آنها درباره این فاصله زمانی سؤال میکنم، آنها اکثرا میگویند حس میکنند انتشار نسخه پیسی ۲ یا ۳ سال بعد عرضه نسخه پلی استیشن، قابل پذیرش است».
با اینکه این حرف ممکن است بدین معنا باشد که بازیهایی نظیر Bloodborne و ریمیک Demon’s Souls بالاخره یک روز برای رایانههای شخصی عرضه خواهند شد، اما بعید است حداقل تا یک سال دیگر شاهد انتشار آثار جدیدتری مثل God of War Ragnarok و Horizon Forbidden West روی این پلتفرم باشیم.
درعینحال که سونی تلاش کرده انحصاریهای خود را برای کاربران پیسی عرضه کند، اما عملکرد اجرایی برخیاز این بازیها روی این پلتفرم مناسب نبوده است. ویدئوگیمهایی نظیر God of War، ریترنال و Uncharted: Legacy of Thieves Collection عملکرد خوبی روی رایانههای شخصی داشتند. اما بازیهایی مثل The Last of Us Part I مشکلات عملکردی شدیدی شامل کرشها داشتند.
هورسمن!