بازی

نمایش داستان و گیم‌پلی در تریلر جدید بازی Exoprimal؛ اعلام تاریخ بتا

نمایش داستان و گیم‌پلی در تریلر جدید بازی Exoprimal؛ اعلام
تاریخ بتا

شرکت کپکام تریلر جدیدی از بازی Exoprimal پخش کرد که به نمایش گیم‌پلی، داستان و جزئیات بتل‌پس می‌پردازد.

کپکام تریلر جدیدی از بازی تیراندازی دایناسورمحور و کوآپ Exoprimal پخش کرد تا بازیکنان نگاه تازه‌ای به محتوای موردانتظار آن داشته باشند. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان محتوای قابل توجهی را برای بازی Exoprimal در نظر گرفته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت داستانی شامل مراحل و باس‌فایت‌های متنوع درکنار حالت کوآپ ۱۰ نفره اشاره کرد. بازیکنان می‌توانند رکوردهای خود در رقابت‌های تیمی پنج نفره را در تابلوهای هفتگی امتیاز مشاهده کنند و با سایر تیم‌ها در سراسر جهان به رقابت بپردازند.

تریلر جدید Exoprimal نگاهی جمالی به کمپین داستانی بازی را ارائه می‌کند که به نظر می‌رسد پیرامون تلاش چند متخصص در شکستن کدی مرموز به نام Leviathan روایت خواهد شد. همچنین در این تریلر می‌توانیم بخش سفارشی‌سازی Exosuit و محتوای بتل‌پس برنامه‌ریزی‌شده با یک بخش پریمیوم قابل خرید را ببینیم.

در ادامه کپکام تایید کرد برای بازی Exoprimal یک تست بتای عمومی سه روزه از تاریخ ۲۶ خرداد (۱۶ ژوئن) را در دسترس قرار می‌دهد. بازیکنان در این بتا می‌توانند مأموریت‌های داستانی جانبی و مأموریت‌های کوآپ ۱۰ نفره را بررسی کنند. همچنین بازیکنان با شرکت در تست بتا می‌توانند پاداش جدیدی در زمان عرضه بازی به‌دست آورند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Exoprimal در تاریخ ۲۳ تیر (۱۴ ژوئیه) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما به اشتراک گذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا