فناوری

این مرورگر مخصوص گیمرها است!

این مرورگر مخصوص گیمرها است!

مایکروسافت تلاش زیادی انجام می‌دهد تا تعداد کاربران اج را افزایش دهد و البته این مرورگر واقعاً یکی از بهترین‌ها است. اکنون به‌نظر می‌رسد هدف بعدی غول فناوری اهل ردموند برای گسترش جامعه‌ی کاربری مرورگرش، گیمرها باشند.

افشاگری به‌ نام Leopeva۶۴ در توییتر اعلام کرد تنظیمات Edge For Gamers درحال‌حاضر در نسخه‌ی قناری این مرورگر ارائه شده است.

کلید جدید Edge For Gamers در نسخه‌ی قناری اج دردسترس قرار دارد و پس‌ از فعال‌سازی آن، به‌طور خودکار به بخش تم‌ها در فروشگاه افزونه‌ها هدایت خواهید شد درمرحله‌ی بعد برنامه‌های دیسکورد و توئیچ به‌طور خودکار به نوار کناری اضافه می‌شوند.

این مرورگر مخصوص گیمرها است!

شاید دلیل اینکه پس‌ از فعال کردن Edge For Gamers، کاربران به بخش تم‌های فروشگاه افزونه‌های مایکروسافت هدایت می‌شوند، ارائه‌ی امکان شخصی‌سازی ظاهر مرورگر باشد؛ قابلیتی که اکثر گیمرها به آن علاقه دارند.

ویندوز سنترال می‌نویسد، اگرچه میان‌برهای برنامه‌های وب توئیچ و دیسکورد به‌طور خودکار به نوار کناری اج اضافه می‌شوند، اما می‌توان این‌کار را به‌طور دستی نیز انجام داد. علاوه‌براین قابلیت Edge For Gamers، حالت تیره را روی مرورگر فعال می‌کند و کامپیوتر را در وضعیت مخصوص بازی قرار می‌دهد.

البته نسخه‌ی آزمایشی ویژگی Edge For Gamers برای همه‌ی کاربران نسخه‌ی قناری این مرورگر دردسترس نیست. اگر گیمر هستید و از اج استفاده می‌کنید، با نصب نسخه‌ی قناری این مرورگر می‌توانید از قابلیت‌های جدید آن بهره ببرید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا