بازی

ثبت نشان تجاری تازه Gears of War توسط مایکروسافت

ثبت نشان تجاری تازه Gears of War توسط مایکروسافت

مدت زیادی از انتشار بازی جدیدی از مجموعه‌ی Gears of War می‌گذرد، اما اتفاقات اخیر می‌تواند نشان از توسعه‌ی نسخه‌ی دیگری از آن داشته باشد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت نشان تجاری جدیدی از سری بازی‌های گیرز آو وار در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا ثبت کرده است.

تمدید و ثبت دوباره‌ی نشان تجاری آثار فعلی از سوی شرکت‌ها به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نیست، اما اغلب به معرفی نسخه‌ی جدیدی از بازی‌ها در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌انجامد. در گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر توسعه‌ی یک کالکشن ریمستر از مجموعه‌ی Gears of War مشابه بازی Halo: The Master Chief Collection منتشر شد.

نظر به اینکه شرکت مایکروسافت برای نام‌گذاری نسخه‌های اخیر گیزر آو وار تنها از Gears استفاده می‌کند، بی‌تردید ثبت نشان تجاری تازه با نام کامل مجموعه جالب است. به‌عنوان مثال، در بازی Gears 5، بازی Gears Tactics و بازی Gears POP! خبری از به‌کارگیری نام کامل گیرز آو وار نبود و تنها به Gears بسنده شده بود.

البته آگهی‌های شغلی استودیو The Coalition نشان می‌دهد که توسعه‌ی نسخه‌ی دیگری از Gears of War آغاز شده است، اما بعید است که به این زودی‌ها شاهد رونمایی از آن باشیم. گویا استودیو کوالیشن روی چند بازی کار می‌کند که نزدیک‌ترین آن‌ها به عرضه، یک مجموعه‌ی تازه خواهد بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا