ابراز ناامیدی فیل اسپنسر از عرضه بازی Redfall

ابراز ناامیدی فیل اسپنسر از عرضه بازی Redfall
فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود به اظهارنظر درباره بازی Redfall و مشکلات زمان عرضه آن پرداخته و صحبتهای صادقانهای را با طرفداران در میان گذاشت.
فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت در مصاحبه با پادکست Kinda Funny درباره بازی Redfall و بازخورد مخاطبان در قبال آن صحبت کرده است. بازی Redfall که بهتازگی عرضه شده است، برای بسیاری از کسانی که منتظر این اثر بودند کمی ناامید کننده بود. این بازی با دریافت امتیاز متاکریتیک ۵۸ برای نسخه پی سی و ۶۲ برای نسخه ایکس باکس عملکرد جالبی نداشته است. وقتی به نمرات کاربران نگاه میکنیم، امتیازات بسیار کمتر بوده و با میانگین ۱.۸ پایینترین رتبه را دارد.
حالا اسپنسر صحبتهای صادقانهای را درباره Redfall داشته و گفته است که: «هیچ چیزی برای من سختتر از ناامید کردن جامعه کاربران ایکس باکس و مشاهده از دست دادن اعتماد به نفس طرفداران نیست. من بهنوعی از دست خودم عصبانی هستم.»
اسپنسر ادامه داد: «من به اعلام اخباری مانند اجرای ۶۰ فریم بر ثانیهی بازی فکر میکنم و اینکه ما بازی را در این وضعیت عرضه نکردیم. این بهنوعی یک مشت زیر چانهی خودمان بود که چند هفته پیش اتفاق افتاد. بازخورد منتقدان هم چیزی نبود که بهدنبال آن بودیم. من هم بعد از آن کمی خودم را جمع کردم و فکر کردم که باید چه درسی از این اتفاقات بگیریم. چطور میتوانیم بهتر شویم. البته واضح است که کارهای باکیفیت و بینقصی وجود دارد که میتوانیم انجام دهیم اما کاری که من دیگر انجام نخواهم داد، فشار آوردن روی جنبه خلاقانه تیمهای ما است.»
«من یکی از حامیان بزرگ استودیوی آرکین آستین هستم. سابقه آنها فوقالعاده است. من عاشق بسیاری از بازیهایی هستم که آنها ساختند. این یکی از مواقعی بود که تیم به اهداف داخلی خود نرسید. من فکر میکنم که شاید کمی سادهتر باشد که بگوییم اگر آنها سه ماه بازی را به تأخیر میانداختند، محصول نهایی از جنبه هسته خلاقیت، به چیز متفاوتتری از آنچه که بود تبدیل میشد.»
اسپنسر درنهایت خاطر نشان کرد که تیم سازندگان بازی درحال دریافت بازخوردها بوده و همچنان روی مشکل ۶۰ فریمبرثانیه کار میکند. وی ادامه داد که ما به کار روی بازی ادامه خواهیم داد تا یک محصول کامل را بهدست مخاطبان برسانیم.
میکند